هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره خطرات چربی‌های ترانس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
سازمان بهداشت جهانی در گزارشی می‌گوید یک مرد ۲۸ ساله در امارات به ویروس MERS-CoV مبتلا شده است و کشور‌ها باید مراقب باشند.
بر اساس مطالعات انجام شده از سوی آژانس تحقیقات سرطان سازمان جهانی بهداشت روی انسان، شواهد «محدود» نشان می‌دهد که آسپارتام «احتمالا» با سرطان کبد مرتبط است.
سازمان راهداری با پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها و هشدار طوفان شن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، از کاربران جاده خواست تا احتیاط لازم را داشته باشند.
برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد هشدار داد که حداقل ۱۵.۳ میلیون نفر در افغانستان با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند.
تیم های لیگ برتری تا بیستم تیرماه فرصت دارند، آمادگی خود را برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام کنند.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل با هشدار به تهدیدات علیه ثبات جهانی نسبت به ادامه تشدید جنگ در اوکراین هشدار داد.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
هشدار سازمان جهانی هواشناسی همراه با این پیش‌بینی است که ۹۸ درصد احتمال دارد که حداقل یکی از سال‌ها طی پنج سال آینده شاهد گرم‌ترین دمای ثبت شده زمین باشیم. چرخه آب و هوایی اِل نینو و تغییرات آب و هوایی به احتمال زیاد موجب افزایش دما خواهند شد.
همزمان با تشدید تنش‌ها در سودان، سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش شمار مرگ و میر در این کشور هشدار داد.
سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره پیامدهای انسانی تداوم جنگ داخلی در سودان، اعلام کرد از زمان آغاز این جنگ در ۱۳ آوریل تا کنون ۳۳۰ نفر کشته و دست‌کم ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
سازمان بهداشت جهانی ضمن درخواست از آمریکا برای انتشار اطلاعات مرتبط با منشأ همه‌گیری کرونا، درباره گمانه‌زنی‌ها و «سیاسی‌سازی» موضوع به این کشور هشدار داد.
سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش هشت برابری قربانیان زلزله مرگبار در جنوب شرقی ترکیه و در مجاورت مرز سوریه، هشدار داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
آژانس کار سازمان ملل هشدار داد، دستمزدهای واقعی در سراسر جهان برای اولین بار پس از سقوط مالی جهانی، در سال ۲۰۲۲ کاهش یافت زیرا بدتر شدن بحران هزینه زندگی تهدیدی برای ایجاد ناآرامی اجتماعی و عمیق‌تر کردن نابرابری است.
بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت و آژانس بهداشت عمومی ایالات متحده، شیوع سرخک در حال حاضر به عنوان یک «تهدید قریب‌الوقوع» در جهان شناخته می‌شود. این دو سازمان در گزارشی مشترک اعلام کردند که در طول همه‌گیری کووید، نرخ دریافت واکسن‌های سرخک کاهش یافته و نظارت کمتری بر این موضوع صورت گرفته است.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
دبیرکل سازمان ملل در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر هشدار داد که ما در حال حرکت به سمت جهنم آب و هوایی هستیم و جهان به نقطه بی بازگشت نزدیک می شود.
در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است: سیگار خطر ابتلا به بیماری‌های جدی چشمی و از دست دادن دائمی بینایی را افزایش می‌دهد. ترک سیگار و انجام چکاپ منظم چشم می‌تواند به بهبود سلامت چشم و جلوگیری از کاهش بینایی قابل اجتناب کمک کند.
سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به حرکت سریع جهان به سمت رکود، از کشورهای توسعه‌یافته خواست تا به‌سرعت سیاست‌های مالی و پولی خود را تغییر دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ