کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
عراق از قطعنامه اخیر سازمان ملل مبنی بر مدارا میان ادیان و مقابله با نفرت‌پراکنی استقبال کرد.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری واکنش نشان داده و درباره خارج شدن کنترل اوضاع امنیتی کرانه باختری به شدت هشدار داد.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به صورتی که اوضاع از کنترل خارج شود، هشدار داد.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.
آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی درباره افزایش شدید فقر میان آوارگان فلسطینی در سوریه، لبنان و غزه هشدار داد.
وزیر امور خارجه اردن در دیدار با مقام سازمان ملل درباره خطر تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان هشدار داد.
هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در نخستین سالگرد برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، با صدور بیانیه ای درباره تشدید بی ثباتی در عراق ابراز نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه روسیه شامگاه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار داد که آمریکا درباره ایران در حال بازی با آتش است.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل درباره مخاطرات عدم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع سلاح های هسته ای هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ