کمیسیون اروپا اعلام کرد اقدامات این کمیسیون برای مصادره دارایی های خارجی روسیه برای بازسازی اوکراین ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن سیرو نیز تخریب نشود.
مذاکرات مایکروسافت با ناظر اتحادیه اروپا برای اجتناب از تحقیق آنتی تراست به بن بست رسیده و این شرکت آمریکایی احتمالا در ماه های آینده با تحقیقاتی روبرو خواهد شد.
یک رسانه غربی از تلاش بروکسل برای حفظ تحریم‌های موشکی ضد تهران بعد از اکتبر ۲۰۲۳ خبر داده است.
کمیسیون اتحادیه اروپا به تلاش برای تصاحب دارایی‌های خارجی روسیه در بانک‌های کشورهای عضو ادامه می‌دهد.
کمیسیون اتحادیه اروپا از اقداماتی مانند بررسی سرمایه گذاریهای خارجی و کنترل های صادراتی برای عدم دسترسی کشورهایی مثل چین به فناوری های برتر و استفاده از آنها برای مقاصد نظامی رونمایی می کند.
نماینده لهستان در اتحادیه اروپا می‌گوید این کشور موضوع ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی روسیه را در نشست این اتحادیه مطرح می‌کند.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا امروز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: قدردان تلاش‌های چین در برقراری روابط میان عربستان و ایران هستیم.
اتحادیه اروپا در تلاش است تا دسترسی روسیه به فناوری های پیشرفته ساخت خود را به حداقل ممکن برساند.
معاون وزیرخارجه روسیه می گوید تلاش کشورهای اروپایی بر این است تا تحقیقاتی درباره انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه صورت نگیرد.
وزیرخارجه مجارستان گفت که تلاش ها برای تبدیل اتحادیه اروپا به ایالات متحده اروپا به بن بست رسیده است.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا خواسته است نام سپاه پاسداران را در این فهرست قرار داده و تحریم‌های بیشتری علیه آن اعمال کند.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
پارلمان اروپا با اختصاص مبلغی سعی در تامین ژنراتورهای برق برای اوکراین به منظور کاهش بحران خاموشی های گسترده در این کشور را دارد.
پارلمان اروپا در تلاش است تا روسیه را به عنوان کشور حامی تروریست معرفی کند.
اتحادیه اروپا در تلاش برای تصاحب دارایی های خارجی روسیه، بخش دیگری از دارایی های این کشور را مسدود کرد.
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد میزان همسویی در به نتیجه مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران کمتر شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد میزان همسویی در به نتیجه مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران کمتر شده است.
بنا به اعلام وزیر خارجه مجارستان، کشورهای اتحادیه اروپا نتوانستند درباره وضع ممنوعیت روادیدی علیه اتباع روس به اجماع نظر دست یابند.
رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، آرزو دارد در این تیم برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ