رسانه های فلسطینی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را از اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
اشغالگران آمریکایی یک غیر نظامی سوری را کشتند و چند تن دیگر را زخمی کردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه اعلامیه‌هایی بر روی مناطقی از جنوب سوریه ریخت.
دبیرکل جنبش النجباء عراق نسبت به تداوم اقدامات خرابکارانه سفیر آمریکا در این کشور هشدار داد.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها خبر دادند.
عملیات ضد صهیونیستی در مناطق کرانه باختری همچنان تداوم دارد و منابع فلسطینی از اقدامات جدید مبارزان خبر دادند.
رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۶ تروریست داعشی در شرق این کشور خبر داد.
بانک مرکزی گزارش «تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات این بانک در مهر ماه 1401» را منتشر کرد که حاکی از تداوم کاهش رشد تورم و نقدینگی در این ماه است.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
آمریکا و کره جنوبی با بهانه قرار دادن برنامه های کره شمالی، اقدامات نظامی خود را در منطقه افزایش می دهند.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که صدها بیمار فلسطینی ساکن نوار غزه به علت وقت کشی رژیم صهیونیستی در صدور مجوز، نتوانسته اند برای مداوا از این منطقه خارج شوند.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
مسئولان رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را ممنوع السفر کردند.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ