رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: دو کوهنورد تهرانی که در ارتفاعات ایوان کی مسیر خود را گم کرده بودند، امداد رسانی شدند.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به دو حادثه امداد رسانی داشته است، گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این حوادث منجر به جان باختن چهار نفر شده است.
رئیس کمیته امداد در حکمی «مرتضی رضاییه راد» را به عنوان مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی منصوب کرد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از نجات و امداد رسانی یک گردشگری غیربومی در گرمسار خبر داد و گفت: این گردشگر به دلیل عدم آگاهی از مسیر، در کویر گرمسار گم شده بود.
توافق اخیر را می‌توان در امتداد توافق قدیم دید و آن را «برجام ۲» نامید که البته، انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردی استراتژیک از سوی ایران، فرجامی بهتر از «برجام یک» پیدا کند. در این صورت است که می‌توان مدعی شد «نگاه به شرق» نه سیاستی علیه تنش‌زدایی با غرب، که صرفا مسیری متفاوت برای رسیدن به مقصدی مشترک بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از رشد ۴۶ درصدی پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.
مدیر ‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) از جمع آوری ۲ هزار میلیارد تومان زکات تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.
سخنگوی دولت درباره جزئیات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می‌کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.
به‌دلیل بافت کوهستانی در قسمت شمالی شهر تهران، روستاهایی که در این مناطق هستند، آب و هوایی بسیار پاکیزه و عالی دارند. روستای وردیج نیز در امتداد مسیر روستای وردیج قرار دارد و مملو از باغ‌های پر درخت میوه است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف فولاد محله _ چشمه علی امدادرسانی شدند، گفت: خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.
تربت جام ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای خرید، احداث و تعمیر ۲۵۷ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام ۱۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌های آموزشی ویژه زوجین، آمار طلاق در بین مددجویان بسیار کمتر از آمار سطح جامعه است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
مدیر گروه اقتصاد کلان مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: شغل صرفاً با پرداخت وام ایجاد نمی‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از ارائه ۲۶۳۰ خدمت مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ