ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
مسابقات کشورهای مشترک المنافع در قالب ۲۲ رشته ورزشی از امروز در بلاروس آغاز می‌شود.
مردم می‌توانند امشب اولین مورد به نام ماه ماهی خاویاری را در ماه آگوست ببینند و دومین ابرماه در ۳۰ آگوست یعنی ۲۹ روز دیگر. از آن‌جایی که این دومین ماه کامل در یک ماه است، ماه آبی کمیاب نیز خواهد بود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
وقتی امشب رم در فینال لیگ اروپا با سویا روبرو می‌شود، ژوزه مورینیو فرصت پیدا می‌کند تا یک رکورد دیرپای اروپایی را بشکند و نامش را در تاریخ بنویسد.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، معتقد است که بازگشت رافائل لیائو نمی تواند تاثیر چندای در روند بازی امشب داشته باشد.
برای اینکه ماه گرفتگی رخ دهد، خورشید، زمین و ماه باید در یک راستا قرار گیرند. با این حال، از آنجایی که صفحه مدار ماه به صفحه مدار زمین تمایل دارد، گاهی اوقات آن‌ها به طور کامل تراز نمی‌شوند. بنابراین، زمین مانع رسیدن نور خورشید به ماه می‌شود و بیشترین سایه زمین بر روی قرص ماه می‌افتد که در اصطلاح به آن penumbra می‌گویند.
میهمان اگر نان‌خور صاحب‌خانه محسوب شود، کفاره او به عهده میزبان است، مگر اینکه میهمان فطریه را به وکالت از طرف او پرداخت کند. توجه داشته باشید میهمان با یک شب، نان‌خور محسوب نمی‌شود و فطریه به عهده خودش است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی ساعت ۲۴ امشب (۱۳ اسفند) پایان می‌یابد.
ستاره جوان بارسلونا در دقیقه 72 ال‌کلاسیکوی امشب به طور ناخواسته مانع از گلزنی هم تیمی خود شد.
لیورپول با کسب پیروزی 2-0 مقابل وولورهمپتون شانس کسب سهمیه خود را افزایش داد.
الهلال عربستان امشب با نتیجه پر گل ۷ بر صفر تیم الدحیل صدرنشین لیگ قطر را درهم کوبید و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
خاتون بم امشب در ورزشگاه خانگی‌اش جشن نهمین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران را گرفت.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند که این روزها در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد، دو نمایش در ساعت‌های ۲۲:۱۵ و ۲۴ چهارشنبه ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) برای دارندگان کارت رسانه روی پرده می‌رود.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امشب در آخرین مسابقه جدول میانی دیدارهای جهانی به مصاف تیم سوئد دارنده عنوان چهارم جهان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ