2 بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرینات شرکت نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایشان خودداری کرد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز پنج شنبه قبل از دیدار با هلند در جام جهانی ۲۰۲۳ از خواندن سرود ملی کشورشان خودداری کردند.
چند بازیکن تیم ملی آمریکا، از خواندن سرود ملی این کشور در بازی افتتاحیه جام جهانی خودداری کردند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در یک نشست خبری بار دیگر از صحبت کردن درباره کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت او بازیکن تیم دیگری است.
یک کارشناس فوتبال پرتغال به مدیران باشگاه پورتو هشدار داد از فروش مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم خودداری کنند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
یکی از بازیکنان والنسیا از ایستادن پشت بنر ضد نژادپرستی پیش از بازی امشب با مایورکا خودداری کرد.
تیم ملی شمشیربازی عراق و شمشیرباز کویتی به علت خودداری از رویارویی با رقبای صهیونیست، از ادامه حضور در مسابقات جهانی انصراف دادند.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
2 بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرینات شرکت نکردند.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که اگر جمهوری آذربایجان و ارمنستان از مذاکره و برقراری گفتمان خودداری کنند، درگیری‌ها در منطقه مورد مناقشه تشدید خواهد شد.
کمیته اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از ادامه توقیف پیکر ۱۰ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
رئیس جمهور شیلی در حمایت از مردم فلسطین، از دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ