کمیته اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از ادامه توقیف پیکر ۱۰ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز پنج شنبه قبل از دیدار با هلند در جام جهانی ۲۰۲۳ از خواندن سرود ملی کشورشان خودداری کردند.
دبیرکل سازمان ملل متحد در اقدامی عجیب، از ذکر نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ، خودداری کرد.
تیم ملی شمشیربازی عراق و شمشیرباز کویتی به علت خودداری از رویارویی با رقبای صهیونیست، از ادامه حضور در مسابقات جهانی انصراف دادند.
رژیم حامی کودتاها علیه دولت‌های مردمی بهتر است با رعایت اصول منشور ملل متحد از مداخله در امور داخلی کشورها خودداری کند.
در مسابقات جهانی شطرنج مدارس «فیده» که اخیراً در یونان برگزار شد، شطرنج بازان تونسی ۱۲ بار از بازی کردن با شطرنج بازان صهیونیست خودداری کردند.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
مقامات دولت آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نزدیکان او هشدار دادند تا از هر گونه اقدام تحریک آمیز و ایجاد تنش علیه جو بایدن خودداری کنند.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
2 بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرینات شرکت نکردند.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که اگر جمهوری آذربایجان و ارمنستان از مذاکره و برقراری گفتمان خودداری کنند، درگیری‌ها در منطقه مورد مناقشه تشدید خواهد شد.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
علیرغم ساده‌سازی دریافت اینماد، هنوز برخی پرداخت‌یارها با اجباری شدن دریافت این نماد اعتمادساز برای درگاه‌های پرداخت مخالفند.
رحیمی با بیان اینکه چنین بیانیه‌هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند گفت: من با این جریان واقعا همکاری نکردم، ولی انتظاردارم همکارانم در راستای مواردی که تضعیف‌کننده منافع عمومی هستند قدم برندارند و در این زمینه اتحاد و هماهنگی را داشته باشند.
گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی به دلیل خودداری از دریافت استوار نامه سفیر رژیم صهیونیستی، مورد هدف سازمان های صهیونیستی قرار گرفت.
رئیس جمهور شیلی در حمایت از مردم فلسطین، از دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
نیکول پاشینیان تصمیم گرفته است که به دلیل ناامنی‌های مرزی ایجاد شده، از شرکت در بیست و دومین اجلاس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، خودداری کند.
رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی و تغییر دراگان اسکوچیچ خودداری کرد.
به دلیل ممنوعیت استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در نروژ، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش وزیر امورخارجه نروژ خودداری کرد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ