محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن پایان همکاری عادل فردوسی پور با صدا و سیما را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صداوسیما به واسطه قدرت خودخوانده‌ای که برای خودش ایجاد کرده، سال‌هاست از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود و در میان شگفتی بدترین تصاویر با بدترین کیفیت ممکن را از زمانی که قرار است بازی‌های لیگ در شهرستان برگزار شود، به خورد مخاطب می‌دهد. تصاویری که بار‌ها مشخص شده حتی پخش آن‌ها از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جدید هم ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر است
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
یحیی گل محمدی، برای دومین بار در چند ماه اخیر مورد تمسخر مجریان صدا و سیما قرار گرفت.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
خواهرزاده کارگردان تلویزیون پس از آنکه برای دریافت بدهی خود به محل قرار با شریک کاری خود رفت، به‌طرز فجیعی به قتل رسید و جسد وی سوزانده شد.
مجری تلویزیون افغانستان، هنگام گزارش بغض کرده که با توجه به ممنوعیت و محدودیت‌های زنان در افغانستان مورد توجه قرار گرفته است.
سرخیو آگوئرو امشب را در کمپ آرژانتین خواهد بود و مثل گذشته قرار است هم اتاقی لیونل مسی باشد. این دو خاطرات زیادی از اردوهای گذشته دارند و مشکل اصلی بین‌شان همیشه تلویزیون بود!
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
زمانی که از شخصی که به فوتبال ما خدمت کرده، تشکر می‌کنم و هموطن من، من را مورد هجمه قرار می‌‌دهد، پس چه بهتر که اصلا در فضای مجازی نباشم.
قرار بود ۳ گزارشگر مطرح صدا و سیما بازی‌های تیم ملی را در قطر گزارش کنند.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چه مجریان و گزارشگرانی برای این ویژه برنامه‌ها انتخاب شده اند؟ کدام‌ها به قطر اعزام شده یا می‌شوند و چه افرادی قرار است اداره گر ویژه برنامه‌هایی باشند که از استودیو‌ها روی آنتن می‌روند؟
بیگدلی، گویی همگام با صداوسیما، در برنامه شیوه تمام تلاشش را می‌کند که به مخاطبان نشان دهد که این صداوسیما، آن صداوسیمای همیشگی نیست و این‌بار قرار است واقعا «رسانه ملی» باشد.
جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.
تلویزیون چندین سال است که تاب تحمل چهره‌های محبوب مردمی را ندارد و آن‌ها را از دور خارج می‌کند. در واقع تعدادی از مسئولان این نهاد با برپایی یک مدار فرضی، آن‌هایی را که خارج از مدار قرار بگیرند، تحمل نمی‌کنند.
۵ بازی فوتبال و فوتسال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال و فوتسال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد
این رویکرد و ادبیات نخستین نشست نشان می‌دهد این مجریان قرار نیست درباره وضعیت غیرمنصفانه‌شان در صداوسیما سکوت کنند و این قطعاً باب میل تصمیم گیران رسانه ملی نیست. در مقابل با توجه به آنکه مجریان تلویزیون، جزو محافظه کارترین اقشار شناخته می‌شوند، بسیار دور از انتظار است که بدون هماهنگی کامل با مدیران بالادستی‌شان در صداوسیما، چنین صنفی تشکیل دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ