شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در احکامی، مدیر فناوری پارک علم و  فناوری، مدیر پشتیبانی پارک علم و فناوری و عضو و دبیر پارک علم و فناوری دانشگاه شریف را منصوب کرد.
اتفاقات تمرین جنجالی استقلال باعث شد تا یک انتصاب جدید در این باشگاه صورت بگیرد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
مدیر رسانه جدید تیم فوتبال نساجی مازندران منصوب شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام را منصوب کرد.
مصطفی ده‌پهلوان از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌ عنوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب شد.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
مشاور رسانه‌ای فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
میشاییل رشنر، مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد.
دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
«وحید فرمان آرا» به عنوان سرپرست جدید واحد «اعضا و اشخاص وابسته به اعضا» در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در احکامی شهاب اسفندیاری، عبدالله گنجی و اکبر نصراللهی را به‌عنوان اعضاء حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد.
محسن خمارلو به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.
برنا فیروزی، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
سوزان دولت آبادی به عنوان سرپرست کمیته ایندورسایکلینگ(دوچرخه سالنی) فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دو پیشکسوت به عضویت کمیته فنی منصوب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ