همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت ۵ میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از فدراسیون ووشو تجلیل به عمل آورد.
با حضور رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور در جلسه هیأت عمومی از قضات بازنشسته دیوان عالی کشور تجلیل و قدردانی شد.
در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از ۱۸۵ معلم نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
نمایندگان مجلس با تقلیل حقوق گمرکی کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک به یک درصد موافقت کردند.
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده های شهدای امنیت تجلیل کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت تقدیر به عمل آمد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از نمایندگان آزاده تجلیل و قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ