محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم ملی فوتبال زنان مراکش اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان با حجاب بازی کرد. «نُهیله بنزینه» مدافع تیم ملی مراکش با قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل کره‌جنوبی، تبدیل به اولین زن فوتبالیست در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان شد که با پوشش حجاب بازی کرد.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، اسامی بازیکنان اعزامی به روسیه را اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی به مصاف روسیه می‌رود که ستاره تیم روسیه و عضو باشگاه چلسی هم در این مسابقه حضور خواهد داشت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی برابر افغانستان به انجام تمرین ریکاوری پرداختند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد.
وینیسیوس جونیور، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل، پیش از دیدار دوستانه این تیم برابر مراکش، توییتی را خطاب به هواداران حریف منتشر کرد.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی به رکورد دروازه بان تاریخی تیم ملی عربستان رسیدند.
پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
رئیس جمهور فرانسه بعد از بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش به رختکن حریف رفت و به ستایش بازیکن این تیم پرداخت.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پس از پیروزی برابر مراکش به رختکن این تیم رفت و به بازیکنان تبریک گفت.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که معجزه‌ای در جام‌جهانی قطر خلق کرد و به نیمه‌نهایی رسید، امشب بلافاصله بعداز سوت پایان سراغ مادرش رفت و دست او رو بوسید. او سپس در جشن بازیکنانش حاضر شد و روز دست آنها به آسمان پرتاب شد
محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی امشب بعداز صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام‌جهانی، و در میانه بحث فنی ، متلک‌های تند و بی‌سابقه‌ای نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کردند و آنها را با توجه به پاداش دریافتی پولکی خواندند.
تمرین تیم ملی فوتبال پرتغال با حضور ۲۳ بازیکن برگزار شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بازیکنان فوتبال سرود ملی را محکم بخوانند و بدانند که پیروز می‌شوند و لبخند را بر لب ایرانیان می‌آورند.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر مشخص شد.
فهرست تیم ملی فوتبال آمریکا برای حضور در جام جهانی و دیدار با انگلیس، ولز و تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ