رضا نصری گفت: ایران عملاً از صحنه دیپلماسی جهان حذف شده است و –به‌رغم اهرم‌سازی‌های متعدد در حوزه هسته‌ای و پهپادی و موشکی- در مناسبات دیپلماتیک جهانی توان تاثیرگذاری بسیار اندکی دارد. در واقع، باید به این حقیقت واقف شد که مقوله «دیپلماسی هوشمند» امروزه به یک ضرورت امنیتی تبدیل شده است و از این رو تقاضا کرد در این حوزه نیز بازنگری‌های جدی و قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از خطر حذف از لیگ قهرمانان
خطر حذف هر ۴تیم ایرانی از آسیا توسط صداوسیما!
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
خطر حذف تیم عربستانی از آسیا با ۲۰برابر بدهی استقلال!
نیما زاهدی از ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در جام جهانی مجارستان کنار گذاشته شد.
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می شود.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» نوشت: با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
با نتایج ضعیف نمایندگان ایران در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا، حداکثر دو سهمیه مستقیم در انتظار تیمهای ایرانی خواهد بود.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
شکست برابر اینتر باعث شده است که نگرانی‌های بسیاری درباره شانس بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مطرح شود.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ