باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
مدافع استقلال مطالباتش را دریافت کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
پیرو پرداخت نشدن طلب آندره‌آ استراماچونی و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طرفداران این تیم برای حمایت از تیم‌شان فراخوان داده‌اند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
خطر حذف تیم عربستانی از آسیا با ۲۰برابر بدهی استقلال!
با اینکه استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است، شرایط مالی این تیم اصلا خوب نیست.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می شود.
کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: مربیان دو تیم باید دست از حاشیه برداند و تمرکزشان روی مسائل فنی باشد چرا که توقع از این دو تیم بالاست.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هر مدیرعاملی می‌آید می‌گوید قصد پرداخت طلب استراماچونی را دارم.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.
خطر جدی تعلیق فدراسیون در صورت تکرار دروغ درمورد استقلال و پرسپولیس
خطر جدی که استقلال و فتح‌الله‌زاده را تهدید می‌کند
برد پرسپولیس مقابل مس کرمان با حفظ بازیکنان این تیم برای حضور در دربی پایتخت همراه بود.
۴ بازیکن استقلال اگر مقابل هوادار کارت زرد دریافت کنند، نمی‌توانند برابر پرسپولیس به میدان بروند.
اگر استقلال ظرف هفت روز آینده پول رضایتنامه محمد محبی را به سانتاکلارا پرداخت نکند، این باشگاه پرتغالی می تواند قرارداد مهاجم آبی ها را به صورت یکطرفه فسخ کند!
معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه برای اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته نخواهد شد، گفت: در اسرع وقت مطالبات استراماچونی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
سجاد شهباززاده در سه بازی ابتدایی استقلال در ترکیب ثابت این تیم و در نوک خط حمله به میدان آمده اما موفق به گلزنی برای آبی ها نشده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ