نفر اول وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، بهبود عملکردش در مسابقات کشوری محصول مشترک تمریناتی است که زیر نظر منصور برزگر و محمدحسن محبی انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از آمادگی مطلوبی برخوردارند.
در پایان اردوی شاگردان پژمان درستکار، عیسی حاجی‌اف که از ابتدای این اردو در کنار آزادکاران بود، ایران را ترک کرد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
محبی در نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با نتیجه ۷ بر صفر از سد تاتسویا شیرای دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند، اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
دارنده ۳ مدال طلای آسیا از بازگشت خود به میادین و حضور در جام تختی پس از انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم.
حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان و مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی سفر کرد.
با رأی کمیته اخلاق فدراسیون کشتی، هادی حبیبی مربی استان تهران 6 ماه از انجام فعالیت‌های مرتبط با کشتی و حضور در لیگ برتر در سال 1402 محروم شد.
پیشکسوت و رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: امروز کشتی ایران در دنیا در تمامی اوزان حرف اول را می‌زند.
در زیباترین مبارزه نیمه نهایی امین طاهری مدعی کهنه‌کار سنگین وزن رو در روی مدعی جوان و پدیده جدید جهان امیررضا معصومی قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت مردم با گرفتاری‌هایی که دارند به مدال گرفته و نگرفته سال‌های پیش اهمیت نمی‌دهند و نیازی به بازگو کردن اتفاقات گذشته نیست.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی با حمایت از سرمربی تیم ملی آزاد عنوان کرد: پژمان درستکار سزاوار اتفاقاتی که در آمریکا رخ داد، نبود.
نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ