سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: دو باب انبار به وسعت ۴۰۰ متر با سقف‌های شیروانی که محل نگهداری ابر و اسفنج بودند آتش گرفتند.
بجنورد- رییس مجلس شورای اسلامی با بالگرد از طرح استحصال آب‌های زیر زمینی شهرستان شیروان بازدید کرد.
بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از طرح‌های صنعتی استان خراسان شمالی وارد شهرک صنعتی شیروان شد.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
سیرابی سرشار از پروتئین، سلنیوم، ویتامین B ۱۲و روی است. یکی دیگر از فواید سیرابی کالری کم آن است؛ به طوری که ۱۰۰ گرم سیرابی و شیردان پخته‌شده، ۹۴ کالری دارد بنابراین مصرف این غذا به دلیل کالری پایین و داشتن مواد مغذی مختلف، در رژیم غذایی توصیه می‌شود.
خیابان لاله‌زار را به چه چیز می‌شناسید؟ به فروشگاه‌های پرزرق و برق لوستر، لامپ، پریز و کلید فروشی‌اش یا به سالن‌های سینما و تئاترش؟ خاطرات شما از این خیابان به دیدن فیلم‌های راکی در سینما‌های آن زمان باز می‌گردد یا جگرکی‌های گوشه خیابانش؟
میلاد شیرواند (خبرنگار) در توئیتی از شغلی با حقوق ۲۴ میلیونی پرده‌برداری کرد.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به سرقت تنه درختان می کرد، خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
نمایند مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور لایحه‌ ساماندهی کارکنان دولت را به مجلس بفرستد و مجلس نیز از آن حمایت‌ می‌کند؛ با این کار یک بار برای همیشه تبعیض‌ها برچیده می‌شود.
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با نماد شیران در بازار سرمایه شناخته می‌شود و در چند روز گذشته خبری در رسانه ها درباره این نماد منتشر گردید. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.
جراح محروم مهسا امینی درباره عمل جراحی مرحوم امینی در کودکی گفت: مرحوم مهسا امینی در ۸ سالگی بر اثر تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته و عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.
دکتر مسعود شیروانی جراح مغز و اعصاب مهسا امینی گفت: مهسا در ۸ سالگی به علت تومور مغزی عمل شده است.
نیر- وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل از محل پیش‌بینی شده برای احداث دهکده المپیک در منطقه شیران نیر بازدید کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ