مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
با راهیابی 4 آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، تیم ملی ایران یک گام به قهرمانی نزدیک تر شد.
مرحله سوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان برگزار شد و در پایان 14 تکواندوکار جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند.
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.
شاهرود- رئیس هیئت تکواندوی استان سمنان از راه یابی سه نونهال شاهرودی به تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
شاهرود- رئیس هیئت تکواندوی استان سمنان از راه یابی سه نونهال شاهرودی به تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
یک نماینده کشورمان به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده‌بندی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جام سرگسیان ارمنستان راه یافتند.
3 نماینده کشورمان در در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان آسیا با شکست حریفان خود به فینال رسیدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف با راهیابی قلی‌زادگان، رضایی، باقری و عظیمی به دیدار فینال همراه بود.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف که به میزبانی روسیه در جریان است با راهیابی دو ملی پوش ایران به دیدار فینال و چهار کشتی گیر به شانس مجدد همراه بود.
مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان به دیدار رده بندی رسید.
مسابقات 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی نمایندگان ایران به 2 فینال و 1 رده بندی همراه بود.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید.
نجاتی با ویکتور سیوبانوف از مولداوی سرشاخ شد که با برتری ۵ بر ۳ راهی نیمه‌نهایی شد تا نخستین کشتی‌گیر کشورمان در این مرحله باشد.
روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی ناصر علیزاده به مرحله شانس مجدد و حذف سه فرنگى كار ايرانى خاتمه یافت.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
راهیابی ۳ کشتی‌گیر کشورمان به فینال مسابقات جوانان جهان روز درخشانی را برای ایران رقم زد.
سومین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب شش پیروزی و راهیابی۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه پایانی همراه بود.
مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب 6 پیروزی و راهیابی ۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه پایانی پیگیری شد.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ