محبی در نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با نتیجه ۷ بر صفر از سد تاتسویا شیرای دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد نشان داده است که حمایت زیادی از اریک تن هاخ می‌کند و حتی ورزشگاه اولدترافورد را هم به خاطر او تغییر می‌دهد.
رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت گفت: در این راستا منتظر هستیم گروه کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی برای تایید این موضوع به کشور بیایند و پس از بررسی‌های بیشتر کشور و مناطق مرزی با پاکستان، گواهی حذف مالاریا از کشور را صادر کنند.
در مراسم رونمایی از پیراهن ویژه بایرن مونیخ به مناسبت صد و بیست و سومین سال تاسیس باشگاه برگزار شد حضور یوپ هاینکس در کنار مدیران ارشد بایرن مورد توجه قرار گرفت.
سعید الهویی به دانشگاه تهران رفته تا دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را از نزدیک تماشا کند.
سرمربی آلومینیوم اراک کار سختی برای ساخت یک تیم جدید برای حضور در لیگ برتر دارد.
مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند معاون والی بدخشان در شمالی این کشور امروز صبح در عملیات انتحاری و انفجاری یک خودروی بمب‌گذاری‌شده کشته شده است.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
دیدار حساس دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال با حضور مربی تیم ملی برگزار خواهد شد.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند، اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مربی خاصی را به کادرش اضافه کرده تا بار روانی روی بازیکنانش را کاهش دهد.
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
یازده بازیکن و مربی، امروز در لباس آلومینیوم اراک به مصاف استقلال می روند.
روی موتا مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش کار سختی مقابل آلومینیوم اراک دارد.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم توضیحاتی درباره عکس جنجالی از چمن ورزشگاه امام خمینی اراک ارائه کرد.
کاپیتان سابق پرسپولیس که در این فصل به عنوان مربی این تیم کار را استارت زده، با سرخپوشان در اراک حاضر خواهد شد.
بهروز حضرتی‌پور که مربی ارشد اعزامی تیم ملی فرنگی به مسابقات کشورهای اسلامی بود، برای حضور در دور جدید تمرینات ملی‌پوشان زودتر از سایر اعضای تیم به تهران بازگشت.
در بحبوحه افزایش تنش‌های نظامی بین چین و تایوان، رسانه‌های محلی تایوان اعلام کردند صبح شنبه جسدِ معاون واحد تحقیق و توسعه وزارت دفاع این منطقه در هتلی کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ