اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی امید در هانگژو به قرعه عربستان خورد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تمرین تیم ملی تنیس، برای ملی‌پوشان این رشته آرزوی موفقیت کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جذبه امیر قلعه نویی از کارلوس کی‌روش بیشتر است!
آخرین تمرین تیم فوتبال زیر ۱۷سال ایران پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا با حضور کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید همراه خواهد بود.
سه بازیکن تیم ملی به تیم امید در المپیک آسیایی و المپیک جهانی کمک خواهند کرد و این سه بازیکن با همفکری امیر قلعه نویی و غلامرضا عنایتی مشخص شدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برنامه یک ماهه‌ی این تیم تا پایان رقابتهای کافا را مشخص کرد.
در صورت عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در کافا این مسابقات از نو قرعه کشی و در دو گروه سه تیمی برگزار می شود.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی یک اتفاق خوب برای ستاره بوشهری استقلال یعنی محمد محبی بود.
فدراسیون فوتبال شایعه قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی با امیر قلعه نویی را نه تایید کرد و نه تکذیب!
عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دلایل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: در لیگ بازیکنان جوانی داریم که حضورشان در تیم ملی الزامی است!
تعدادی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم با وی تماس گرفتند.
امیر قلعه نویی که در چند سال اخیر هدایت تیم گل گهر را برعهده داشت، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.
پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی شنیده می‌شود مسئولان باشگاه گل گهر با جواد نکونام وارد مذاکره شده اند.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران انصراف داد.
طبق قرعه كشى امیر محمد یزدانی در دور نخست بايد با حريفى از رژيم صهيونيستى مبارزه كند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ