خیلی ها بر این عقیده اند ایران در مرحله گروهی جام ملت ها با تیم های آسانی همگروه شده است و این گروه را تحلیل هم کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم آسانی در جام ملت‌های آسیا وجود ندارد.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
محمد میری هافبک هوادار قرعه مقابله با پرسپولیس را یک بدشانسی خوب می‌نامد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: استقلال و هوادار بازی خوبی انجام دادند.
بی تعارف کنیا بر خلاف تصور حریف خوبی برای ایران بود و امیر قلعه نویی به طور حتم از بازی های دوستانه ای که در شروع پشت سر گذاشت، راضی به نظر می رسد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان و مصاف با میلان گفت تنها بی‌کفایت‌ها به دنبال چیزی به اسم قرعه خوب هستند و میلان مترادف با چمپیونزلیگ است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان، گفت: قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد اما می‌داند که کارش برابر این تیم راحت نیست.
پیکان تهران با قرعه مناسبی در جام حذفی مواجه شده و شانس خوبی برای حضور در جمع 8 تیم دارد.
تپه قلعه باستانی «زیویه» سال‌های زیادی به حال خود رها شده و بار‌ها درباره وضعیت حفاظتی آن هشدار داده شده بود، به گفته معاون میراث فرهنگی کردستان اکنون وضعیت خوبی دارد و لایه‌های مختلف حفاظت برای آن انجام شده است.
بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم کی‌روش برای جام جهانی دیدگاه خود را مطرح کرد.
قلعه نویی در مقابل تیم محبوب و قدیمی‌اش در چند مسابقه اخیر نمایش خوبی نداشته و در ۶ رویارویی رسمی گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدش نشده است.
مدافع ذوب آهن می‌گوید با توجه به قرعه سخت این تیم کسب چهار امتیاز در چهار بازی نتیجه خوبی محسوب می‌شود.
میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد بود.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.
گردش میلیاردی اسباب بازی و جنجال بر سر ایجاد اتحادیه تولیدکنندگان!
گروه‌بندی والیبال قهرمانی جهان: قرعه خوب ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ