اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر امان کشور اردن برگزار شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
زن جوان ۱۰۳ قطعه شیء فلزی را بلعیده بود، اما نکته عجیب اینجا بود که معده یا مری‌اش در اثر خوردن این اجسام فلزی تیز کوچک‌ترین آسیبی ندیده بود.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
تصور ما از «گورستان» معمولا قطعه زمینی است که اجساد در آنجا زیر خاک دفن شده‌اند؛ اما همۀ گورستان‌ها چنین شکل و شمایلی ندارند؛ مردمان ساگا در فیلیپین بنا بر اعتقادات خاصی که دارند، در طی دو هزار سال، مردگانشان را در گورستان‌هایی کاملا متفاوت «آویزان» کرده‌اند!
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جذبه امیر قلعه نویی از کارلوس کی‌روش بیشتر است!
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
در حاشیه حضور سرمربی تیم ملی در کلاس مربیگری، اتفاق عجیبی رخ داد
مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد که تیم استقلال قهرمان لیگ برتر بشود!
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
قرعه کشی روز گذشته لیگ قهرمانان، شک و شبهه فراوانی در دل برخی طرفداران فوتبال ایجاد کرده است.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
شورای رقابت که سال‌ها وظیفه قیمت گذاری دستوری را داشته هیچ گاه نتوانسته چالش‌های صنعت خودروسازی را حل کند و حال نیز بر ادامه راه غلط پافشاری می کند.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: لانه مربوط به مورچه‌گان که در محدوده بستر دریاچه احداث شده بود دارای مشخصات فنی و منحصر بفردی بود که شکل ساخت آن بصورت قلعه و با رعایت نکات ویژه و خاص آنهم هم متمایز از بقیه لانه مورچه‌ها است.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید
قیمت طلای جهانی امروز پنج‌شنبه کاهش یافت زیرا پس از افزایش گسترده نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده باعث کاهش ارزش دلار در جلسه قبل شد و دلار اندکی بهبود یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ