فولاد ایران گویا از نگاه کارشناسان قطری یک قرعه مناسب برای الدحیل خواهد بود، اتفاقی که شاید برای قطری‌ها گران تمام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس آمریکایی با انتشار مقاله‌ای با اشاره به جنایت‌های نیروهای ناتو در مناطق مختلف جهان تأکید کرد این سازمان نظامی هم‌اکنون بزرگترین تهدید برای بقای بشریت است.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس گرفته نشد، خورشیدی آماده دربی نبود
سلطان اللحيانی، کاپیتان سابق الوحده، معتقد است رومارینیو و تالیسکا بازیکنان تاثیرگذارتری نسبت به کریستیانو رونالدو هستند.
کارشناس داوری: هر دو پنالتی هوادار علیه پرسپولیس اشتباه بود
امروز ورزشگاه یادگار امام محل حضور کارشناس مجوز حرفه‌ای بود.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
کارشناس داوری: اشتباه در دو پنالتی بازی استقلال
کارشناس هندبال گفت: ملی‌پوشان مقابل مونته‌نگرو فراتر از انتظار ظاهر شدند و عملکرد قابل قبولی داشتند.
بارسلونا در دقیقه 22 بازی برابر اتلتیکو به گل رسید. گلی که شدیدا مورد اعتراض بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت ولی کارشناس داوری مارکا با تصمیم داور موافق است.
کارشناس داوری مارکا می‌گوید سزار سوتو، داور دیدار رئال مادرید و ویارئال، دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی داشته است.
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
کارشناس داوری: پنالتی گل‌گهر اصلا خطا نبود
کارشناس فوتبال در گفت و گو با تلویزیون المیادین لبنان از شکست تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی و از دست رفتن فرصت صعود به مرحله دوم رقابت ها اظهار تاسف کرد.
تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در دیدار اروگوئه و پرتغال توسط کارشناس معروف آلمانی مورد بحث قرار گرفته است.
ستاره سابق تیم ملی کویت و کارشناس تلویزیون الکاس گفت: بازگشت کی روش اشتباه بود اما ایران می تواند به صعود امیدوار باشد
همزمان با درخواست «قربان بردیف» سرمربی تراکتور برای جدایی از این تیم، یک کارشناس روس از حضور این مربی در باشگاه سوچی حمایت کرد.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است/ ۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
مهاجم ملوان قبل از اینکه به دروازه‌بان پرسپولیس برسد حالت «دایو» داشت و بیرانوند هیچ برخوردی با بازیکن نداشت و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.
کارشناس داوری: پنالتی ملوان؟ قطعا تمارض بود
امیر سیاح کارشناس صداوسیما در برنامه شیوه به شد به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اشاره کرد و گفت: «مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد. خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ