اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر افغانستان، یک پله در رنکینگ فیفا صعود کرد.
آرسن ونگر در اظهاراتی جالب می‌گوید فیفا تا جام جهانی بعدی قصد دارد در تمام کشورهای عضو، حداقل یک آکادمی استاندارد بنا کند.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب دومین حریف تدارکاتی خود برای فیفا دی فروردین ماه است.
بنیاد فدراسیون جهانی فوتبال یک میلیون دلار به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه کمک می‌کند.
عزیز آمانوف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال روز گذشته به اردوی تیم نسف قارشی اضافه شد.
خبرنگار و شاعر سرشناس عراقی به جعل نام خلیج فارس در مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واکنش جالبی نشان داد.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
فیفا اعلام کرد یک پرونده انضباطی را علیه فدراسیون فوتبال صربستان به دلیل به نمایش گذاشتن یک پرچم مناقشه برانگیز در رختکن تیم ملی این کشور در رقابت‌های جام جهانی باز کرده است.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار توقف هرگونه مناقشه در دنیا شد و جام جهانی ۲۰۲۲ را فرصتی برای گفتگو دانست.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) خواستار آتش‌بس یک ماهه جنگ اوکراین در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه، آنها پس از گذشت نزدیک به 300 روز با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل قرقیزستان و ایران، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ اعلامی از سوی فیفا کماکان برترین تیم قاره کهن به حساب می‌آید.
تیم ملی فوتبال ایران یک پله در رنکینگ جهانی فیفا صعود کرد.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت مسئولان فیفا صبح امروز تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ