وزیر کشور گفت: دولت اموال زیادی دارد، اینکه این اموال خوب شناسایی شده و مولدسازی شوند مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
این کارشناس‌ارشد آمایش سرزمین معتقد است، گرچه وقف برای همه ایرانیان قابل احترام است، اما باید قانون در موضوع جنگل‌ها و مراتع اجرا شود: «جنگل‌ها و مراتع براساس قانون، وقف‌ناپذیرند. ما موردی داریم که ۴۰۰ هکتار را دونفر به‌شکل موقوفه خاص اجاره کرده‌اند. چرا باید اینطور باشد؟ این‌ها سرمایه‌های یک ملت است. همانطور که در متن رأی پرونده آق‌مشهد آمده، جنگل‌ها و مراتع مشمول، قابل وقف نیست. سازمان منابع‌طبیعی باید این رأی را زنده نگه دارد و در کارگروه مشترک، به دور از سیاست، جنگل‌ها و مراتع را از وقف خارج کند.»
خبرگزاری دولت نوشت: اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: زمانی که رئیسی دولت را تحویل گرفت، خزانه خالی بود و مشکلات کشور بسیار زیاد بود اما این دولت توانست بسیاری از مشکلات را مهار کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور از ارائه پیشنهاد برگزاری مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص پرونده برخی اموال ایران در دادگاه لاهه به دولت خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره نظر شورای نگهبان نسبت به مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت گفت: این مصوبه سران قوا است که به تایید رهبری رسیده، مبنای قانونی دارد و فرایند قانونی را طی کرده است.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
جمهوری اسلامی نوشت: اگر با قانون، اعم از قانون اساسی یا عادی، مشکل دارید برای تغییر و بهینه سازی آن اقدام کنید نه اینکه آن را دور بزنید و با تصمیم و دستور و فرمان درصدد حل مشکل برآیید. البته روشن است که وجود مشکلات موجود، ربطی به قانون ندارد بلکه از ناتوانی مدیریتی ناشی می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منابع حاصل از فروش اموال دولتی از ۲۶ همت در لایحه بودجه سال جاری به ۱۰۷ همت در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
سران سه قوه در نشست عصر شنبه موضوع اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت را بررسي كردند .
روز پنجشنبه متن مصوبه‌ای موسوم به «مولدسازی اموال دولت» در وب‌سایت دولت منتشر شد؛ مصوبه‌ای که واکنش های زیادی داشت.
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: این کمیته در کمترین زمان ممکن اموال و املاک دولت را فروخته و پول آن را به حساب دولت واریز می‌کند.
وزیر کشور گفت: دولت اموال زیادی دارد، اینکه این اموال خوب شناسایی شده و مولدسازی شوند مهم است.
«به نظر من درآمد‌های مالیاتی تا حدود زیادی تحقق پیدا خواهد کرد، اما شک ندارم که درآمد‌های نفتی و درآمد‌های حاصل از واگذاری اموال، آنطور که دولت پیش‌بینی کرده است، محقق نخواهد شد. به همین دلیل من تاکید دارم که بهتر است نمایندگان مجلس، یک سری هزینه‌های جاری دولت را کاهش دهند.»
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
نماینده مردم داراب در مجلس گفت: خسارت زیادی در پی سیل به کشاورزان و دامداران وارد شده و باید وزارت کشاورزی، بانک‌ها، سازمان برنامه و بودجه و بیمه جهت امهال وام‌ها و ارائه تسهیلات اقدام کنند.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ