برزیل به دلیل مرگ کودکان یانومامی بر اثر سوء تغذیه وضعیت اضطراری اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه یک دادگاه فدرال ادعاهای رئیس جمهور سابق برزیل درباره سازوکار رای‌گیری در این کشور را بی‌اساس دانست، او را تا سال ۲۰۳۰ از تصدی پست دولتی منع کرد.
دولت برزیل قصد دارد اقدامات جدی و مهمی را برای دفاع و حمایت از وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید به کار بگیرد.
دولت برزیل با انتشار بیانیه‌ای به شدت به اتفاقات رخ داده برای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، اعتراض کرد.
دادگاهی در برزیل، به دلیل انتشار پیامی علیه دولت، تهدید کرد که دوباره تلگرام را مسدود می‌کند.
دولت و قوه قضاییه برزیل نسبت به کمپین شرکت های فناوری در مخالفت با تصویب یک لایحه قانونمندسازی اینترنت که اخبار جعلی را هدف گرفته بود، اعتراض کردند.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
به گفته یک مشاور ارشد دولت برزیل، این کشور تصمیم دارد در بخش تولید نیمه رسانای چین سرمایه گذاری کند و از فناوری های آن استفاده کند.
طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت: همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.
ژائو برانت، وزیر سیاست‌های دیجیتال برزیل، روز جمعه گفت دولت این کشور در حال مطالعه برای وضع قانون در مورد پلتفرم‌های اینترنتی است که با انتشار انواع محتوا مانند تبلیغات درآمد کسب می‌کنند.
به گفته ژائو برانت وزیر سیاست های دیجیتال برزیل، دولت این کشور مشغول بررسی است تا پلتفرم های اینترنتی که از محتوایی مانند تبلیغات درآمدزایی می کنند را قانونمند سازد.
پهلوگیری کشتی‌های نظامی ایران در بنادر برزیل همراه با صدور مجوز دولت این کشور، صدای نماینده کنگره آمریکا را درآورد.
سناتور آمریکایی از دولت برزیل بدلیل صدور مجوز پهلوگیری ناوهای ایرانی به تندی انتقاد کرد.
دو ناو جنگی متعلق به جمهوری اسلامی ایران به رغم فشارهای آمریکا با مجوز رسمی دولت برزیل در این کشور پهلو گرفتند.
مقامات دولت برزیل اعلام کردند در پی بارش‌های شدید و سیلاب‌های اخیر تاکنون ۳۶ نفر جان باخته‌اند.
خبرگزاری رویترز با استناد به اظهارات منابع مطلع، در گزارشی مطرح کرد که دولت برزیل به منظور هم‌زمان نشدن موعد پهلو گرفتن دو ناو ایرانی در بنادر این کشور با زمان دیدار رییس جمهور برزیل و رییس جمهور آمریکا، تحت فشار واشنگتن، تاریخ آن را تغییر داد.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت حمل به نهادهای دولتی در برزیل، همبستگی دمشق را با «لولا داسیلوا» رئیس جمهور منتخب این کشور اعلام کرد.
هواداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری سابق برزیل روز یکشنبه به ساختمان‌های کنگره ملی (پارلمان)، دیوان عالی و کاخ ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.
تصاویر منتشرنشده در رسانه‌ها و فضای مجازی نشان می‌دهد دولت برزیل برای مقابله با معترضان و آشوب‌گران، تانک‌های ارتش را روانه خیابان‌ها کرده است.
حمله به ساختمان های دولتی از سوی معترضان ضددولتی در برزیل با واکنش های گسترده جهانی روبرو شده است.
برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.
مشاور امنیت ملی و مقاماتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات دولت جدید برزیل، به‌زودی به این کشور سفر خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان به توجه ویژه دولت در توسعه روابط با آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه همه جانبه روابط با برزیل قائل نیست.
دولت پرتغال موافقت کرد که برای جشن دویستمین سالگرد استقلال برزیل، قلب پادشاه این کشور را به مدت سه هفته به برزیل قرض دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ