پهلوگیری کشتی‌های نظامی ایران در بنادر برزیل همراه با صدور مجوز دولت این کشور، صدای نماینده کنگره آمریکا را درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زچیرا موسوویچ، دروازه‌بان تیم ملی زنان سوئد، بعد از پیروزی مقابل آمریکا از سوال یک خبرنگار که از او پرسیده بود آیا زلاتان ابراهیموویچ را می‌شناسد عصبانی شد.
نخستین جنجال و درگیری لیونل مسی در آمریکا پس از درگیری لفظی او با سزار آرائوخو به ثبت رسید.
فارین افرز در یادداشتی نوشته است که واشنگتن از نتانیاهو عصبانی است و سقوط اسرائیل به آشوب روابط با آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات پیشخدمت که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
چنس مارستلر که در وزن 79 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا شده، می‎‌گوید که از جمله سال گذشته جردن باروز علیه خودش استفاده کرده و او را شکست داده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از رأی اعضای سازمان ملل به ⁧ایران⁩ برای تصدی برخی مناصب در UN عصبانی است، گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌چرخد.
کیهان نوشت: اهل فن به خوبی می‌دانند که این قبیل فضاسازی‌ها و بهانه گیری‌ها نشانه ناراحتی و عصبانیت است. چرا که هر زمان آمریکا و اسرائیل از سوی ایران تحقیر شده و سیلی می‌خورند، جیغ افراطیون مدعی اصلاحات در داخل نیز بلند می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه گفت: عصبانیت آمریکا که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده طبیعی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
حسین شریعتمداری نوشته است: برخی از مدعیان اصلاحات که در عصبانیت از توافق اخیر با دشمنان تابلو‌دار ایران شانه‌به‌شانه می‌سایند، استقبال کیهان از این توافق را با مخالفت‌های قبلی در دوران دولت آقای روحانی کنار هم نهاده و نتیجه گرفته‌اند که کیهان در اصول پیشین خود تغییراتی داده است!
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
پمپئو در این بخش به عصبانیت ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد: «مکرون که هنوز عطش دیدار ترامپ ـ روحانی را داشت گفت که به سمت ایرانی‌ها خواهد رفت تا از آن‌ها بپرسد آیا بدون امضای این برگه کاغذ حاضر توسط رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به دیدار با او هستند یا خیر. این باعث خشم ترامپ شد و گفت: "بس کن! تلفن زدن به من را بس کن! از زنگ زدن به آن‌ها و التماس دست بردار- مثل یک دختر کوچولوی ضعیف هستی. کشورت را اداره کن وگرنه جلیقه زرد‌ها این کار را خواهند کرد. به آن‌ها بگو خودشان به من زنگ بزنند، خودت هم برو سراغ رسیدگی به جلیقه‌زردها.»
عصبانیت از شکست گروه های تروریستی همچون داعش به عنوان بازوی غرب و در راس آن آمریکا در سوریه موجب شده است تا غرب به اقدامات ضدانسانی همچون تحریم علیه این کشور روی بیاورد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ