برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه گو سیمئونه فاش کرد که ژوائو بازیکنانی که در ایده هایش جایی ندارند را در اختیار باشگاه گذاشته تا تیم بعدی خود را انتخاب کنند.
یا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا عاشق بعضی‌ها هستید، اما نمی‌توانید دوست‌شان بدارید؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟
ما با چه منطقی پیروان دیگر مذاهب رسمی مانند مسیحیان و یهودیان و زردشتیان را وادار به رعایت حجاب می‌کنیم؟ امیدوارم این سخن و این مقاله موجب ملال نشود! نمی‌گویم شرط بلاغ همین است، اما سخنی است که از روی صدق نوشته شده است. در روزگاری که تایید کردن کار آسان‌تری است، پیامبر عزیز اسلام فرمود: «دوست تو کسی است که با تو سخن صادقانه می‌گوید، نه کسی که تو را تصدیق می‌کند.» بدیهی است در روزگاری که برای پلمب کردن کف می‌زنند، سخن کسی که بگوید: «نکنید!» ممکن است خریداری نداشته باشد.
ما با چه منطقی پیروان دیگر مذاهب رسمی مانند مسیحیان و یهودیان و زردشتیان را وادار به رعایت حجاب می‌کنیم؟ امیدوارم این سخن و این مقاله موجب ملال نشود! نمی‌گویم شرط بلاغ همین است، اما سخنی است که از روی صدق نوشته شده است. در روزگاری که تایید کردن کار آسان‌تری است، پیامبر عزیز اسلام فرمود: «دوست تو کسی است که با تو سخن صادقانه می‌گوید، نه کسی که تو را تصدیق می‌کند.» بدیهی است در روزگاری که برای پلمب کردن کف می‌زنند، سخن کسی که بگوید: «نکنید!» ممکن است خریداری نداشته باشد.
همه جا رفتم که شاید کسی کمکم کند، ولی هیچ تأثیری نداشت و برای اینکه شیمی درمانی می‌شوم و نتوانسته‌ام مواد غذایی مغذی بخورم، بنیه‌ام تحلیل رفته و حتی فرزندانم به من سر نمی‌زنند. با اینکه می‌دانستند عمل جراحی شده‌ام و نمی‌توانم برای خودم غذا درست کنم، مرا طرد کردند و حتی یک زنگ به من نمی‌زدند که مبادا از آن‌ها کمک بخواهم و دیگر چاره‌ای جز خودکشی ندیدم.
خوان کوادرادو، مدافع راست سابق یوونتوس، با ابراز غرور از 8 سال حضور در این تیم تاکید کرد که بی سر و صدا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم، ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد، اتاقش پر از نیرو‌های بسیجی بود که خوابیده بودند لذا جایی برای خواب نداشت.
در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.
معروف بود که جابز دوست نداشت به کسی امضا دهد و بنابراین اقلامی که او امضا کرده است، کمیاب محسوب می‌شوند.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید گاهی کنترل خشمش در زمین بازی بسیار دشوار می‌شود.
پروفسور سوزی ناووت، معاون رئیس موسسه «دموکراسی اسرائیل»، یک اندیشکده غیرحزبی می‌گوید که وقتی نظارت دیوان عالی وجود نداشته باشد، «دولت هرکاری را که دلش بخواهد، بدون هیچ محدودیتی انجام می‌دهد و کسی هم نیست که بیاید و به آن‌ها نه بگوید.»
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
ایوان پریشیچ با گلی که امشب مقابل ژاپن به ثمر رساند از داوور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی، پیشی گرفت تا رکورد بهترین گلزن تاریخ کرواسی در تورنمنت‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد.
با اخباری که از تیم ملی در قطر به دست آمده و البته تا امروز کسی به آن اشاره‌ای نداشته، کی‌روش بعد از پایان بازی با امریکا و در رختکن از تمام بازیکنان خداحافظی کرده. وداعی که نشان می‌داد او دیگر قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد
پیمان یوسفی گزارشگر دوست داشتنی صدا و سیما در پایان بازی ایران و برد مقابل ولز اشک ریخت.
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
روبن نِوِس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون، از اینکه مورد توجه بارسلونا قرار دارد بسیار خوشحال است و گفت که دوست دارد برای باشگاه کاتالان بازی کند.
روبن نِوِس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون، از اینکه مورد توجه بارسلونا قرار دارد بسیار خوشحال است و گفت که دوست دارد برای باشگاه کاتالان بازی کند.
کارلوس که به زعم مخالفانش، مربی‌ای تندخو است، در این مدت بسیار آرام نشان داده و لحظه‌ای لبخند از گوشه لبش محو نشده است. او با خبرنگاران هم دست دوستی داده و حتی شجاع خلیل‌زاده‌ای را که علیه‌اش مصاحبه کرده نیز به تیم ملی فراخوانده است. کارلوس گفته دلخوری از کسی ندارد و گذشته‌ها را فراموش کرده است. او حتی این روز‌ها برندی ایرانی به تن می‌کند و کوچک‌ترین اعتراضی به کیفیت لباس‌های تیم ملی نداشته است
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه دولت‌ها می‌دانستند که در ارز ۴۲۰۰ تومانی، رانت و سوءاستفاده وجود دارد ولی هیچ کسی جرأت ورود به آن را نداشت، اما دولت سیزدهم به آن ورود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ