دو ناو جنگی متعلق به جمهوری اسلامی ایران به رغم فشارهای آمریکا با مجوز رسمی دولت برزیل در این کشور پهلو گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
گروهی از کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه در رزمایش بین المللی «کومودو- ۲۰۲۳» در سواحل اندونزی شرکت کرده اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در ادعایی تنش‌آفرین و ناقض اصل چین واحد، ادعا کرد: ناوهای اروپایی باید در تنگه تایوان گشت‌زنی کنند!
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای دنا و مکران صبح امروز جمعه با استقبال سفیر ایران، نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری در کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوهای چین و روسیه شرکت‌کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بازدید کرد.
در رزمایش مرکب ۱۴۰۱ بین ایران و چین و روسیه، یگان‌های شناور سه کشور تمرین Photo Ex را انجام دادند و یک نوع آرایش جنگی خاص تحت فرماندهی مشترک برای رویارویی با دشمن فرضی را تمرین کردند.
عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
ناو‌های چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.
ناوهای چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند.
مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود.
ناوهای چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.
اقدام ایران در شرایط فعلی به این معنی است که این پالس‌ها را به طرفین غربی ارسال کنند که ما علاوه بر مسئله موشکی و هسته‌ای و پهپادی، توانستیم در حوزه دریایی هم دستاورد‌هایی داشته باشیم؛ بنابراین طبیعتا آمریکایی‌ها حضور این ناو‌ها را در حوزه نفوذ خود برنمی‌تابت و به آن عکس‌العمل منفی نشان می‌دهند
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
سناتور آمریکایی از دولت برزیل بدلیل صدور مجوز پهلوگیری ناوهای ایرانی به تندی انتقاد کرد.
سرلشکر باقری گفت: منطقه خلیج فارس از یک سمت از تنگه راهبردی هرمز آغاز می‌شود که گلوگاه صادرات و واردات کشور است، سمت دیگر آن خوزستان منبع انرژی فسیلی نفتی است و بین این منطقه استان بوشهر در خشکی، ساحل و دریا قرار گرفته است و منبع اصلی گاز کشور، بخشی نفت، محل مبدأ صادراتی نفتی و صنایع راهبردی کشور است.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
سال گذشته نیروی دریایی ارتش ایران در مسابقات جام دریا مقام قهرمانی را کسب کرد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه (امروز) از ورود دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی ایران به باکو خبر داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی برای حضور در یک رقابت بین المللی وارد آب های سرزمینی این کشور شدند.
از جمله وسایل برقی که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و اتفاقاً بخش قابل توجهی از مصرف برق خانوار را به خود اختصاص می‌دهد باید به یخچال و فریزر اشاره کرد که بر اساس برآورد کارشناسان حوزه انرژی چیزی حدود 35 درصد از مصرف برق یک خانواده را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ