مقامات دولت برزیل اعلام کردند در پی بارش‌های شدید و سیلاب‌های اخیر تاکنون ۳۶ نفر جان باخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
ضوابط کلاس بندی مهر ۱۴۰۲ مدارس روستایی، عشایری و مدارس شهر‌های کوچک و روستا شهر‌هایی که طی سال‌های اخیر از روستا به شهر تبدیل شده‌اند آمده است که ظرفیت تعداد دانش آموزان در مدرسه دارای یک مدیرآموزگار و یک کلاس با دو پایه می‌تواند تا ۲۵ نفر باشد.
درگیری شدید دیروز پلیس آلبانی با تروریست‌های گروهک رجوی در مقر آنان موسوم به اشرف ۳ که منجر به مجروحیت ۳۶ نفر و هلاکت یکی از سران آنان شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات ۳۶ نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
کندزیورا می‌گوید که کمپانی او برای اهداف آموزشی از قبل حدود ۱۰ نفر را در حالت حفاظت انجمادی قرار داده و صد‌ها نفر نیز در فهرست انتظار قرار دارند. سن متوسط مشتریان این کمپانی حدود ۳۶ سال است که عمده آن‌ها در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند که البته کمتر غیرمنتظره‌ترین موضوع در این ماجراست. تعدادی از این افراد تنها می‌خواهند که مغزشان حفظ شود، زیرا فکر می‌کنند که خودِ آینده شان یک بدن جدید با طراحی سه بعدی را ترجیح می‌دهند یا شاید اصلاً نخواهند یک بدن فیزیکی داشته باشند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۳۶ نفر و زخمی شدن ۱۵۰ نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز گفته است که در 72 ساعت گذشته تاکنون 37 نفر بر اثر مسدومیت با اتانول به این بیمارستان مراجعه کرده و در حال درمان هستند.
این پرونده ۳۶ نفر شاکی دارد و دو نفر متهم که اتهام ردیف اول، اخلال در نظام اقتصادی کشور بدون قصد مقابله با نظام از طریق کلاهبرداری و اتهام ردیف دوم معاونت در این خصوص است.
رسانه‌های چین از وقوع یک آتش‌سوزی در استان هنان در مناطق مرکزی این کشور خبر می‌دهند که دست‌کم ۳۶ نفر کشته بر جای گذاشته است.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۴۱ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
در پی بارندگی‌های بی‌وقفه و رعد و برق در شمال هند، دست کم ۳۶ نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین های اورژانس مستقر در مرزهای زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرزهای زمینی مراجعه کردند.
اردوی استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با حضور ۳۶ نفر در ورزشگاه شهید شاطری برگزار شد.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
آتش سوزی گسترده جنگل ها در مناطق شرقی الجزایر تا کنون به کشته شدن ۳۶ نفر منجر شده است.
سیل شدید در استان چینگهای چین باعث کشته شدن ۱۶ نفر و مفقود شدن ۳۶ نفر دیگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ