یک شکاف در اپ اندروید تیک تاک کشف و ترمیم شد که به هکرها اجازه دسترسی به هر حساب کاربری که روی لینکی حاوی بدافزار کلیک کنند، می داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
در شرایطی که وزیر کشور صریحا تهدید امنیتی مهاجران افغانستانی را رد می‌کند، بعضی رسانه‌ها و افراد از سیاه‌نمایی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم ایران و افغانستان چه سودی می‌برند؟
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
رئیس اسبق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عمیق‌تر شدن شکاف داخلی در این رژیم اذعان کرد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
منابع امنیتی ترکیه ای از عملیات موفق اطلاعاتی این کشور در کشتن یک عضو ارشد پ ک ک در شمال سوریه پرده برداشتند.
شرکت‌های نیمه‌رسانای آمریکایی به رغم نگرانی‌های امنیت ملی دولت آمریکا، خواهان دسترسی به بازار چین بوده و خواستار قوانین شفاف دولت بایدن هستند.
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
شکافی امنیتی در وب سایت اداره مالیات ایالت فلوریدا رصد شده که داده های حساس کاربران را فاش کرده است.
کیهان نوشت: برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد.
تسهیلگری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و از بین بردن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار از اهدافی است که کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار افتا در سیاست خود قرار داده است.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگر ایرانی ابزاری ساخته اند که یک شکاف امنیتی در وای فای را شناسایی می کند.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است و این درحالیست که ریشه قضیه پلیسی و امنیتی نیست. اگر نیرو‌های خارجی و معاند قاطی می‌شوند و شرایط را به آشوب و خون و خون‌ریزی می‌کشانند این‌ها براساس آن شکافی است که در جامعه وجود دارد.
رژیم پوتین هر اندازه هم که بیرحم باشد، اما استالینیست نیست. اگرچه اداره ضد جاسوسی نظامی سرویس امنیت فدرال بیش از شکار جاسوسان خارجی ژنرال‌های روس را تحت نظر دارد و رصد می‌کند، اما هیچ کمیسر سیاسی سخت گیری وجود ندارد که در انتظار شلیک گلوله در سر افسری باشد که از دستورات سرپیچی می‌کند. در مواقع ناخوشایند این موضوع آرامش بخش است.
اعلام برائت از دشمنان و تجزیه‌طلبان، ضرورتی برای فعالان سیاسی و فرصتی برای ادای دین به نظام است؛ اما اصلاح‌طلبان بارها در این سال‌ها آن را نادیده گرفته و منافع ملی را به خطر انداخته‌اند.
«واسیلی نبنزیا» در نشست شورای امنیت برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه گفت که این همه پرسی شفاف برگزار شد و به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم، اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ