قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
محمد عمری یکی از نفراتی است که علی‌رغم ورود به لیست بزرگسالان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
شخصا با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم شما سوگند یاد کرده‌اید که از حقوق ملت حمایت کنید. اگر نمی‌توانید، لطفا موضوع را به عنوان یک امر اختلافی بر اساس وظیفه ملی و قانونی خودتان طی نامه‌ای رسمی به رهبری انعکاس دهید و از ایشان بخواهید که بر اساس اصل ۱۱۰ ورود کنند و ایشان گفتند که این کار را نمی‌کنم. نبود سیاست‌مدار ملی اینگونه کشور را به بحران می‌برد. این همه را گفتم تا به این نتیجه برسم که حاکمیت قانون مقدم بر انتخابات است. در جایی که قانون حاکمیت ندارد، اساسا سخن راندن از انتخابات آزاد و رقابتی، حدیثی بی‌مسما و بی‌معنی است.
شبکه المیادین از ورود رئیس جمهور سوریه به امارات در چارچوب یک سفر رسمی خبر داد.
یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضائی کاهش یافته است.
یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد که باز هم از ورود خانمها برای تماشای مسابقات داخلی باشگاهی جلوگیری خواهد شد. تاج وعده داده بود این مشکل را حل خواهد کرد
در جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد ۹۹ اعلام شد که هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
در حال حاضر یک آهنگ رسمی برای جام‌جهانی وجود دارد و اینها هنرمندان مهمان خواهند بود.
خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام نیروهای ارتش سوریه در ممانعت از ورود کاروان نظامی آمریکا به یک روستا در حومه الحسکه خبر داد.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.
براساس مدارک و مستندات پرونده تخلفات در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزارت ورزش باید مردادماه رئیس این فدراسیون را کنار می‌گذاشت اما با وجود رای رسمی، هنوز این اتفاق رخ نداده است.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ