باشگاه استقلال هرگونه شایعه در مورد لیست ورود و خروج برای فصل بعد را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با اشاره به مضع سخنگوی وزارت خارجه درباره انتخابات ترکیه،سوالی معنادار مطرح کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
استفانو پیولی دیروز در نشست خبری خود صراحتا گفت که قصد دائمی کردن قرارداد براهیم دیاز را دارند.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به مقوله حجاب گفت: چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.
باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود به رای کمیته انضباطی را ثبت کرده و این موضوع را در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
سرمربی استقلال به مدافع با تجربه این تیم عدم نیاز کرد.
موضع رسمی باشگاه پورتو در قبال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شده است.
فدراسیون جهانی والیبال با ارسال اساسنامه تائید شده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای مفاد آن شد.
تاکنون نیروی انتظامی استان گیلان خبر بازداشت فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی را تایید و یا تکذیب نکرده و مسؤولان قضایی نیز اعلام موضع رسمی نکرده‌اند.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
نماینده مردم تبریز گفت‌:‌ عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) به بحث درباره تازه ترین تحولات کشورش پرداخت.
باشگاه الوحده امارات با انتشار بیانیه رسمی علیه برد تیم اتحاد کلباء در هفته دوم لیگ برتر امارات موضع گرفت.
رئیس جمهوری عراق به موضع گیری درباره تحولات امروز این کشور پرداخت و خواستار خروج طرفداران صدر از نهادهای رسمی شد.
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.
باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرد که حضور محمد نادری در این تیم امکان پذیر نشده است.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ