وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای سازوکار دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که وزیر خارجه کویت فردا یکشنبه به بغداد سفر می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تایید انتقال بخشی از وجوه مسدودی ایران در عراق به عمان، اما گفت که مشمول همان محدودیت‌هایی خواهد بود که زمانی در حساب‌های عراق نگهداری می‌شدند.
وزارت خارجه عراق امروز شنبه در بیانیه ای از نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی درباره هتاکی به قرآن در سوئد خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
وزارت خارجه سوئد با ارسال پیامی برای سفارت عراق در استکهلم از حادثه اخیر در زمینه به آتش کشیدن قرآن کریم، عمیقا ابراز تاسف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای ایران در خصوص استفاده از اموال بلوکه شده خود در عراق شرط گذاشت!
سخنگوی وزارت خارجه عراق از حمایت بغداد از روند صلح داخلی در سوریه و همکاری با دمشق برای محافظت از مرزها خبر داد.
وزارت خارجه عراق از مشارکت وزیر خارجه این کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
وزارت خارجه عراق از دولت سوئیس خواست اقدامات لازم برای شناسایی افراد متجاوز به ساختمان سفارت این کشور در شهر برن را اتخاذ کند.
در پی دعوت از اعضای گروهک‌های تجزیه طلب در مراسمی رسمی در اقلیم کردستان سفیر عراق در تهران، در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به وزارت امور خارجه ایران فرا خوانده شد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از سفری خبر داد که وزیر خارجه اوکراین به این کشور خواهد داشت.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی خلاف واقع، مدعی شد که این کشور از طریق عراق هیچ پیامی مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بر سر توافق هسته‌ای را به ایران ارسال نکرده است!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم در سوئد، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد جعل نام خلیخ فارس از سوی برخی از مقامات عراقی گفت: بلافاصله که متوجه این موضوع شدیم و قبل از اعلام اتفاق رخ داده در رسانه‌ها، ما اعتراض خود را به دولت عراق اعلام کردیم.
مقام وزارت خارجه عراق گفت که السودانی پس از بازگشت از نشست «بغداد ۲» در اردن، دستور ازسرگیری تلاش‌ها برای میانجی‌گری میان ایران و عربستان سعودی را صادر کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
وزارت خارجه عراق اعلام کرد: این اقدام خطرناک امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کند و باعث دوچندان شدن ترس، وحشت شهروندان غیرنظامی می‌شود.
احمد الصحاف، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: حادثه‌ای که منجر به کشته شدن یک دانشجوی عراقی در شهر اهواز در جمهوری اسلامی ایران شد را با جدیت پیگیری کردیم.
سپاه پاسداران امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مقرهای گروه‌های تروریستی پژاک و کومله را در شمال عراق هدف قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سانحه ناگوار تصادف روز گذشته خودرو حامل زائران ایرانی در عراق مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت خارجه را به خانواده‌های جانباختگان اعلام کرد.
احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: فواد حسین وزیر خارجه عراق قصد دارد که امروز دوشنبه به تهران سفر کرده و با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ