وزارت خارجه عراق اعلام کرد: این اقدام خطرناک امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کند و باعث دوچندان شدن ترس، وحشت شهروندان غیرنظامی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عراق حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق به اقدام موهن یک شخص پناهنده در سوئد علیه قرآن کریم واکنش نشان داد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق به سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق واکنش نشان داد.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
رئیس جمهوری عراق حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس، پایتخت فرانسه را محکوم کرد و خواستار تسریع در مجازات عاملان آن شد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
سفیر آمریکا در عراق در توییتی به دیدار حساس تیم‌های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
مقامات اقلیم شمال عراق بدون اشاره به حضور غیر قانونی عناصر تروریستی در اطراف مرزهای ایران، عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها را محکوم کردند.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور حملات ایران به منطقه کویسنجق در اقلیم کردستان عراق را به شدت محکوم می‌کند.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
نخست وزیر و وزارت امور خارجه عراق به خبر کشته شدن یک تبعه آمریکایی در بغداد واکنش نشان داده و بر پیگیری روند تحقیقات درباره این پرونده تأکید کردند.
مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق عدم تمرکز تیمش را دلیل حذف از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.
وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای به شایعه منتشر شده در شبکه های اجتماعی عراق درباره سه زائر ایرانی واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
کاخ سفید در بیانیه اظهار داشته است: اکنون زمان گفت‌وگو است نه تشدید درگیری‌ها. ما همه جریان‌های سیاسی در عراق را دعوت می‌کنیم آرامش خود را حفظ کرده و از خشونت پرهیز کنند و اختلافات سیاسی را از طریق روندهای سیاسی تحت نظر قانون اساسی عراق حل و فصل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ