سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای ایران در خصوص استفاده از اموال بلوکه شده خود در عراق شرط گذاشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اموال متعلق به فلسطینیان در روستای مسافر یطا واقع در جنوب الخلیل را مصادره کردند.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، با تاکید بر مولد سازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی‌های شهرداری نداریم.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: شفافیت، ایجاد رقابت و حذف واسطه‌ها و استفاده عموم افراد جامعه از حراج‌ها مهمترین دستاورد حراج خرده‌فروشی برخط است.
شهردار تهران درباره فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به ادوار گذشته و برخورد با فساد در سه سطح توضیحاتی داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اموال مقصر متوفی که برای اجرای احکام حقوقی این پرونده توقیف شده بود، به فروش رسید.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه هشداری خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، تاکید کرد تا بر اساس قانون هرچه سریع‌تر اموال مازاد خود را واگذار کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده اموال منقول این سازمان روز «سه‌شنبه» طبق روال گذشته از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود.
نیشابور ـ رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در املاک جمعیت هلال احمر کسی نمی‌تواند تصرفی ایجاد کند و اغلب اموال سازمان هلال احمر کشور را مولد سازی خواهیم کرد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برخی گزارش‌ها میزان اموال مازاد بانک‌های دولتی و خصوصی شده را می‌توان بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مولد سازی را به نحو احسن اجرایی می‌کنیم و اموال متروکه تبدیل به مولد می‌شود و این منطقی قوی است.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
روایت فتاح رئیس بنیاد مستضعفین از جاماندن اموال خاندان پهلوی و شناسنامه ربع پهلوی در هنگام فرار از کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر کشور گفت: دولت اموال زیادی دارد، اینکه این اموال خوب شناسایی شده و مولدسازی شوند مهم است.
وزیر کشور گفت: دولت اموال زیادی دارد، اینکه این اموال خوب شناسایی شده و مولدسازی شوند مهم است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف کالاهایی که بیش از ۲۰ سال در انبارها و گمرکات باقی مانده بود در دولت سیزدهم خبر داد.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: «صادق کبدانی» ملقب به «یاغی» و مشهور به «خدا نور لجه‌ای» در مهرماه امسال با قرار وثیقه آزاد شده بود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یکی از محورهایی که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند به کمیته امام خمینی (ره) کمک کند بحث مستندسازی اموال و املاک کمیته امداد است.
نماینده پارلمان لیبی تاکید کرد که اموال مردم این کشور تحت سناریویی که کشورهای خارجی و در رأس آنها آمریکا طراحی کرده اند، صرف گروه های مسلح می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ