وزارت خارجه سوئد با ارسال پیامی برای سفارت عراق در استکهلم از حادثه اخیر در زمینه به آتش کشیدن قرآن کریم، عمیقا ابراز تاسف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارداران سفارت سوئد و دانمارک در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در این کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند.
در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک کارداران این دو کشور امروز به وزارت امور خارجه احضار شدند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
وزارت ‌خارجه سوئد امروز اعلام کرد که مجوز برگزاری تجمع را صادر می کند؛ اما اجازه اهانت به کتب دینی را نمی‌دهد.
وزارت خارجه اردن با احضار کاردار سفارت سوئد، اعلام کرد که هتک حرمت مجدد قرآن کریم را به بهانه آزادی بیان نمی‌توان توجیه کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تأکید کرد: مسکو نسبت به کارآمدی تحقیقات آلمان، دانمارک و سوئد در رابطه با حادثه نورد استریم تردید دارد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت امور خارجه، کاردار سفارت سوئد در تهران را در پی اهانت به قرآن کریم در استکهلم احضار کرد.
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیران آلمان، دانمارک و سوئد در اعتراض به ابهامات موجود در پرونده انفجار در خطوط انتقال گاز «نورد استریم»، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران اقدام پارلمان سوئد علیه سپاه پاسداران را با قوی‌ترین عبارات محکوم می‌کند.
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم در سوئد، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه ای هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوئد، اقدام دولت ترکیه در لغو سفر رئیس پارلمان سوئد به آنکارا را قابل درک ارزیابی کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه سفیر سوئد در آنکارا را به علت اعتراض به فعالیت های «پ ک ک» در استکهلم احضار کرد.
در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات اروپایی، سفیر سوئد در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.
در پی تعرض تعدادی از عناصر معاند به سفارت کشورمان در استکهلم، کاردار سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، به این وزارتخانه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ