سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
«سید عمار حکیم» در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ این حادثه را به رهبر انقلاب اسلامی ، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دولت در عمل اثبات کرده روابط خارجی خود و منافع ملت ایران را به موضوع خاصی گره نزده و نخواهد زد.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات مطرح‌شده در سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران در جریان گفتگو با رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: دو کشور مسیر همکاری سازنده برای اجرای توافق پکن طی می‌کنند. هر دو کشور نگاه مشترکی دارند که ثبات و امنیت پایدار در منطقه لازمه گسترش همکاری‌هاست و به گسترش همکاری‌های اقتصادی و بستر مناسب برای منافع هردو ملت منجر می‌شود
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ترکیه هستیم.
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
سخنگوی وزارت خارجه در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در پاکستان که منجر به جان باختن تعدادی از پرسنل ارتش این کشور شد، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی مجدد از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ