سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حفظ آتش بس بین مقاومت فلسطین در غزه و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دولت انگلیس راه تازه‌ای را برای توجیه تداوم تحریم‌های روسیه معرفی کرد.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
سخنگوی کاخ کرملین حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان حامی اوکراین به منطقه بلگورود در خاک روسیه را «بسیار نگران‌کننده» خواند.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
مقامات اوکراینی از تداوم حمایت گسترده اروپایی ها از کی یف در جنگ با روسیه خبر دادند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از شرط کشورش برای تداوم توافق غلات خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی مدعی شد که روسیه با خرید تسلیحات از ایران و کره شمالی بیش از پیش برای جنگ با اوکراین آماده می‌شود.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید رویکرد ضدروسی آمریکا طی سال‌های گذشته به‌شدت تداوم داشته و اکنون به مرحله خطرناکی رسیده و روسیه با تمام قوا و امکانات در برابر این رویکرد ایستادگی خواهد کرد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به تداوم مذاکرات میان ایران و مسکو گفت: ایران تفاهمنامه پیشنهادی خود رابا ۱۶ ماده برای تعیین نحوه مشارکت وسرمایه‌گذاری روسیه درپروژه ریلی رشت-آستارا ارائه کرده است
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از پنج مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب در چند ساعت اخیر توسط تروریست های جبهه النصره خبر داد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که تلاش مسکو برای منصرف کردن ترکیه از حمله زمینی به شمال سوریه پیشرفت داشته است.
وزیر دفاع انگلیس از اوکراین خواست تا در ماه‌های آتی به تحت فشار گذاشتن نیروهای روسیه ادامه دهد زیرا به ادعای وی، کی‌یف برای جنگ در یخبندان مهیا است!
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.
مقامات آلمانی هشدار دادند در صورت تداوم قطع جریان انتقال گاز روسیه به این کشور، برلین با بحران جدی انرژی روبرو خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره را «مخرب و خطرناک» توصیف کرد.
دبیر کل سازمان ملل تداوم صادرات غلات از بنادر اوکراین را به دلیل تاثیرگذاری بر قیمت جهانی مواد غذایی مهم ارزیابی کرد.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از تداوم حملات تروریست های جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ