مقامات اوکراینی از تداوم حمایت گسترده اروپایی ها از کی یف در جنگ با روسیه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
در حالی که اروپا در تلاش برای مقابله با موج گرما است، دست کم ۴۰۰۰ نفر به دلیل آتش سوزی خارج از کنترل در جزیره قناری اسپانیا در لاپالما از محل خود جابجا شده‌اند.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
شماری از محافظه کاران در گرجستان امروز پرچم اتحادیه اروپا را از بالای ساختمان پارلمان این کشور به زیر کشیدند.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
اتحادیه اروپا هنوز از شوک بحران مهاجران خارج نشده بود که بحران کرونا و ناکارآمدی سیاست‌های بهداشتی و درمانی، آتش ناسیونالیسم افراطی، این اتحادیه را تا مرز فروپاشی پیش برد.
رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.
سفیر چین در فرانسه می‌گوید: پکن گرچه در جنگ اوکراین همچنان بی‌طرف است اما نگرانی‌های روسیه درباره پیشروی ناتو به شرق اروپا و نقشه این ائتلاف برای الحاق اوکراین را درک می‌کند.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
وزارت خارجه مراکش با صدور بیانیه ای اقدام برخی افراط گرایان در سوئد، در به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
۱۱۲ شماره اضطراری در تمامی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین سایر کشورهای اروپایی است. افراد در معرض خطر می توانند با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند تا به آتش نشانی، کمک های پزشکی و پلیس دسترسی پیدا کنند.
امسال شاهد سیل های ویرانگر در پاکستان، آتش سوزی های گسترده جنگلی در آمریکا، خشکسالی در اروپا و شاخ آفریقا و دیگر بلایای طبیعی بودیم، موضوعی که به حاد شدن بحران کنونی غذا منجر خواهد شد.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفتگو با هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز مسئول شکست مذاکرات آتش بس و تشدید اوضاع انسانی در یمن است.
اتحادیه اروپا نسبت به برقراری آتش بس میان تاجیکستان و قرقیزستان واکنش نشان داد.
علیرضا جهانبخش با دو گل، فرار از مصدومیت و یک گل مردود، شب پرماجرایی را در لیگ اروپا سپری کرد.
علیرضا جهانبخش با دو گل، فرار از مصدومیت و یک گل مردود، شب پرماجرایی را در لیگ اروپا سپری کرد.
افزایش هزینه‌های زندگی و بهای انرژی در اروپا با سرایت به اتریش، هزاران نفر از مردم این کشور را به خیابان‌ها کشاند.
در سال ۱۵۴۰ هوای اروپا به شدت خشک و گرم بود. آن خشکسالی تقریبا یک سال اروپای غربی و مرکزی از فرانسه تا لهستان را فراگرفته بود. برای بسیاری سال طاقت فرسایی بود. دمای هوا بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد افزایش یافت. جنگل‌ها و شهر‌ها در آتش سوختند. رودخانه‌ها خشک شدند و گاو‌ها دسته دسته مردند. بیماری در اطراف آبراه‌های راکد گسترش یافته بود.
در سال ۱۵۴۰ هوای اروپا به شدت خشک و گرم بود. آن خشکسالی تقریبا یک سال اروپای غربی و مرکزی از فرانسه تا لهستان را فراگرفته بود. برای بسیاری سال طاقت فرسایی بود. دمای هوا بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد افزایش یافت. جنگل‌ها و شهر‌ها در آتش سوختند. رودخانه‌ها خشک شدند و گاو‌ها دسته دسته مردند. بیماری در اطراف آبراه‌های راکد گسترش یافته بود.
آتش سوزی جنگل ها در جنوب غربی فرانسه همزمان با موجد شدید گرما در قاره اروپا، منجر به آواره شدن هزاران نفر از مناطق خود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ