رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، نظارت بر توسعه بیشتر پیوندهای فدراسیون روسیه و ایران در بازرگانی، انرژی، حمل و نقل و حوزه های زیست محیطی را تأیید کردند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست امنیتی در مسکو بار دیگر تأکید کرد حرکت کشورها به سمت نظم چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرده است که رهبران روسیه و بلاروس قرار است در مورد موضوعات مبرم مربوط به توسعه بیشتر روابط دو کشور گفتگو کنند.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد. جشن و سروری که در اوکراین برگزار شده نشان دهنده این است که جنگ اولیه برای واگنر ها چقدر نفرت انگیز بود و چقدر امیدوار هستند که با این شورش شاید آقای پوتین ضعیف شود و یا بساط اش جمع شود.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد نظم کنونی جهان روبه‌افول است و جهان چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
رئیس جمهور روسیه بر اهتمام بیشتر مسکو به تقویت سه گانه هسته ای این کشور تاکید کرد.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به اشاره به پرونده «تبانی با روسیه» بار دیگر تأکید کرد به رئیس‌جمهور روسیه بیشتر از سازمان‌های امنیتی اعتماد دارد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
دولت جو بایدن در نظر دارد تا «گروه واگنر» روسیه را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرده و از این طریق فشار بیشتری بر مسکو وارد کند.
تحریم‌ها روسیه را تضعیف کرده و در مورد رهبری پوتین تردید ایجاد کرده است. فشار بیشتری برای پایان دادن به جنگ مورد نیاز است.
فوکویاما پیش بینی می‌کند که با وجود اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ابتدا روند به سمت لیبرال دموکراسی را تغییر داد؛ اما شاهد شکست‌ها و عقبگرد‌های بیشتری خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: حل و فصل بحران درازمدتی همانند قره باغ تلاش های بیشتری را می طلبد.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
کاخ کرمیلن به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه او حالا «در مقایسه با گذشته، بیشتر از مذاکره با اوکراین، استقبال می‌کند»، واکنش نشان داد.
شکاف‌هایی در ازدواج سیاسی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «ولادیمیر پوتین»رئیس جمهور روسیه ایجاد شده است. چالش کلیدی شی در آینده ممکن است ارتباط کمتری با اطمینان از پیروزی پوتین داشته باشد و بیش‌تر با پی بردن به این که چین مایل است تا چه حدی پیش برود تا مطمئن شود پوتین متحمل شکست نخواهد شد در ارتباط است.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
با تزلزل تهاجم روسیه علیه اوکراین گزارش‌های مربوط به سرزنش پوتین در کرملین و تلاش برای برکناری او از قدرت بیش‌تر منتشر می‌شوند. جدیدترین شایعه درباره ترور او مطرح شده است.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ