صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
منابع آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته گذشته را ارائه کردند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده گفت: «خاتون و قوماندان» هم ماجرای ایستادگی و شهادت در غربت و هم ماجرای صبوری و پیام‌رسانی در تنهایی و شدت است
اصفهان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.
مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد محمدولی قرنی، نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
کرانه باختری و قدس اشغالی طی روزها گذشته شاهد تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بود.
در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده یمن یک نفر شهید و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر انفجار مهمات نظامی به جا مانده از متجاوزان سعودی در الحدیده و حمله توپخانه ای آنها به صعده، یک شهروند یمنی به شهادت رسید و چند نفر هم زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده یمن ۹ نفر شهید و زخمی شدند.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
منابع یمنی از شهادت یک مادر و دو فرزندش درپی انفجار یک مین برجامانده از نیروهای متجاوز در استان الحدیده یمن خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان یمنی در حمله ارتش عربستان خبر دادند.
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا اجتماع دختران فاطمی در مدارس مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران برگزار شد.
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ساعات ابتدایی صبح امروز، هفتم آذرماه در یک اقدام مسلحانه در شهر اصفهان، یکی از همکاران رده‌های سپاه به نام رضا داستانی با سلاح گرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
مراکز حقوقی فلسطین اعلام کردند که طی هفته گذشته یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفدهمین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت به ضرورت پویایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ