یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تصویر ویدیویی کوتاهی در فضای شبکه اجتماعی توییتر پر شده است که نشان می‌دهد گاو و مار کبری با یکدیگر دوست‌اند و بازی می‌کنند.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
این کاریکاتور ویراستی را در حال بیرون انداختن توییتر نشان می‌دهد.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
سیاوش صفاریان پور در توییتر خود تصویری از لحظه تولد ستارگان را منتشر کرده است.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
مرتضی و رضا پناهیان، پسران علیرضا پناهیان - روحانی معروفی که به مواضع رادیکال شهرت دارد - با توئیت هایی که موضوع شان آرزوی مرگ برای میرحسین موسوی است، وارد گود شدند!
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
صفحه توییتر رسمی جام جهانی قطر مجبور شد که پیامی که با تصویر کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود را پاک کند.
صفحه توییتر رسمی جام جهانی قطر مجبور شد که پیامی که با تصویر کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود را پاک کند.
المیرا شریفی گوینده تلویزیون با انتشار این عکس در توییتر نوشت: این تصویر طی دیداری که چند روز پیش برای ضبط برنامه داشتیم ثبت شد.
شکیرا به پیروزی مراکش و صعودش به نیمه نهایی با یک توییت واکنش نشان داد.
کاربر دیگر توییتر می گوید که افغانستان در این کره «بزرگتر از واقعیت ترسیم شده است و عملا ایران حذف شده و جز اندکی ازش پیدا نیست. باید دید این صرفا خطای مقیاسی و ترسیمی است یا طالبان اطراف خودشون رو اینطوری می‌بینند.»
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ