ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به ۱۱ هزار نفر رسید، گفت: آخرتیرماه مهلت نهایی سنجش سلامتی نوآموزان است.
یک خواننده مشهور روس به سربازی که در منطقه عملیات نظامی روسیه در اوکراین یک تانک لئوپارد آلمانی را منهدم کرده بود، یک میلیون روبل پاداش داد.
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: آشنایی فرد دارای معلولیت با خدمات موجود، حقوق شهروندی و قوانین حامی افراد دارای معلولیت از جمله مواردی است که در این طرح دنبال می‌شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پایان یازدهمین دوره طرح دادرس، از شرکت ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در المپیاد طرح دادرس در سطح استانی، خبر داد.
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران گفت: ۱۱ هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در سال گذشته مسدود شدند.
اهواز - مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.
عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش گفت: در حال حاضر شرکت‌های پخش دارو بیش از ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند.
رشت- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد و گفت: در همین راستا دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب ۱۱ هزار مشاور به صورت منطقه‌ای و اطلس نیاز است و در دانشگاه فرهنگیان سهم بیشتری به بخش امور تربیتی و مشاوره داده شد.
­در اولین روز از مرحله سوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۱ هزار و ۱۹۱ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
مایکروسافت تصمیم دارد هزاران کارمند را در بخش های منابع انسانی و مهندسی اخراج کند.
با گشایش طرح دانش‌بنیان تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، تولید گوگرد در این مجموعه سالانه ۱۱ هزار تن افزایش یافت.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱ هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
بورس انرژی ایران امروز (یکشنبه) شاهد معامله ۱۱ هزار و ۳۷۸ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال بود.
تایباد ـ مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۱ هزار عدد آمپول کمیاب در مرز زمینی دوغارون تایباد کشف شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
بورس انرژی ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است.
معاون وزیر صمت اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت برای اعطای تسهیلات انجام شده است.
شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه، ۲۷ شهریورماه با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۷۷ هزار واحدی ایستاد.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ