مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید بیش از ۱۱ تن عصاره و فرآورده های گیاهی در مجموعه شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
مدیر پروژه بانک سلولی حیات وحش مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی جهاددانشگاهی از تولید بیش از ۵۰ رده سلولی فیبروبلاستی از گونه‌های دامی در معرض انقراض کشور خبر داد.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از تولید بیش از یک میلیون و ۵۲۱ هزار قطعه جوجه در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال بیش از ۱۱ تن گوشت سفید در شفت تولید می شود.
بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده ۳۴۶ شرکت دانش بنیان، بیش از ۱۱۰۰ محصول نانویی تولید کرده اند.
علت تیره شدن پوست می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی‌ترین آن تولید بیش از حد رنگدانه‌ها می‌باشد.
مشهد ـ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۷۱۴ تن گوشت قرمز در خراسان رضوی از نیمه اسفند سال گذشته تاکنون تولید شده است.
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید بیش از ۳.۸ میلیون عدد دارو در هلال‌احمر طی یک هفته آخر دی‌ماه خبر داد.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۲‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.
تولید بیش از ۲۷.۱ میلیون تن سبزی و صیفی در کشور برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید بیش از ۱۸۰ محصل فناورانه در این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۵۰ داروی تولید شده جدید در این دانشگاه رونمایی شود.
رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید بیش از 40 هزار ست صافی دیالیز در هفته گذشته خبر داد
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از ۹ میلیون عدد دارو در ۱۲ روز ابتدایی آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از 9 میلیون عدد دارو در 12 روز ابتدایی آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سرنگ در مجموعه سازمان تدارکات پزشکی در هفته گذشته خبر داد.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۶۸ میلیون عدد انواع دارو در مردادماه سال جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ