رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس جمهور تونس در واکنش به اعتراضات و اعتصابات در کشورش گفت که کشور باید پاکسازی شود.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
رئیس جمهور اوکراین در اولین دیدار خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز جنگ روسیه گفت: جنگ خاتمه نیافته است.
رئیس‌جمهور روسیه خطاب به مسئولان نهادهای امنیتی این کشور اعلام کرد که نسبت به تغییرات جهانی آمادگی کامل داشته باشند و سریعتر جاسوس‌ها و خائنان را شناسایی کنند.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
رئیس‌ جمهور ونزوئلا در دیدار با «ماکرون» در اشاره به حمایت های پاریس از اغتشاشات سال پیش در کاراکاس خطاب به وی گفت: نماینده ما در کنفرانس، «خورخه رودریگز» است.
رئیس پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور نوشت: امروز، صِرفِ اعلام اینکه، مشکلی با اعتراضات ندارید، راه حل نیست. ادامه روش فعلی برخورد هم، شاید بتواند در کوتاه مدت صورت مسئله را پاک کند، اما براساس تجربیات گذشته قطعاً در مسیر کاهش بیشتر اعتماد عمومی خواهد بود.
خانواده شهدای ترور همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به مقر سازمان ملل بیانیه‌ای خطاب به وی صادر کرد.
گیریم او در سال ۸۸ مرتکب خطای سیاسی شده باشد. به چه دلیل تمام نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و از همه مهم‌تر امام امت و رئیس‌جمهور وقت را چنین بی‌اطلاع نشان می‌دهند که سال‌ها یک فراماسون نخست‌وزیر ایران بوده و این بزرگواران تأیید کرده‌اند. آیا از این بدتر تهمتی به مسئولان بلندپایه کشور می‌توان وارد کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ