رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه شاخص آمریکایی اعلام کرد که در ۱۸ ماه گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر از نظامیان روسیه و اوکراین در جنگ کشته یا زخمی شده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
سهم تیم‌های ایرانی از ۲۰۹میلیون‌دلار فیفا؛ کمتر از یک و نیم میلیون دلار
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
بازار سیاه بلیت دربی ۱۰۰: فعلا یک و نیم میلیون!
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش 1 و نیم میلیون دلار است.
سخنگوی صنعت برق گفت: مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
سخنگوی صنعت برق گفت : مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع می‌شود و گفت: طی هفته‌های آینده میزان تولید سرم یک و نیم میلیون عدد افزایش می‌یابد و تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وزیر آموزش و پرورش از والدین خواست از دوره‌های تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت استقبال کنند تا بتوانند کودک را متعادل، سلامت و موفق تر تربیت کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکن را در دست اجرا داریم و برنامه ما این است تا پایان شهریور سهم زمین ۴ میلیون واحد را در طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف کنیم.
سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: درخصوص معامله رمز ارزها در بورس ایران پیشنهاداتی ارائه شده است، مبنی بر اینکه رمزارزهایی که در داخل کشور تولید شدند در قالب صندوق سرمایه گذاری معامله شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ