رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
رئیس کمیته امداد گفت: با اهدای ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، صف پشت نوبت جهیزیه تا پایان سال صفر می‌شود.
با تزریق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
مشهد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که ۸ هزار نفر سهم خراسان رضوی است.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تأمین مالی از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزوده شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه فروشندگان مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند، گفت: ۱۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط شد.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
۱۰۰ هزار نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در ۴۱۸ شهر ایران کاشته شد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از تدارک ۱۰۰ هزار تن خرما برای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
در پی افزایش تنش‌ ها در کشور خودخوانده سومالی‌لند، دست کم ۱۰۰ هزار نفر آواره شده اند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه دست‌کم یک‌صد هزار خودروی وارداتی طی ۶ ماه آینده خبر داد.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
بر اساس تفاهم‌نامه مشترکی که بین وزارت کار و دانشگاه آزاد امضا شد، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی با کمک به تعاونی‌ها احداث می‌شود.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا پایان سال جاری حداقل بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای «راهیان پیشرفت» یا «ایران قوی» اعزام می‌شوند.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۰۰ هزار تن گندمِ «تایتانیکِ» کشتی‌های باری در جنوب کشور تخلیه شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما ۴۰۰ هزار راننده تاکسی داریم که به صورت راننده اصلی و راننده کمکی در حال فعالیت هستند و از این ۴۰۰ هزار راننده تعدادی بیمه تأمین اجتماعی هستند و تعدادی هم تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار دارند و یا بازنشسته شدند و نیازی به بیمه ندارند.
یک کارشناس مسائل دفاعی روسیه مدعی شدند که پیونگ‌یانگ به مسکو پیشنهاد داده ۱۰۰ هزار داوطلب را به اوکراین خواهد فرستاد تا در کنار ارتش روسیه علیه فاشیست‌های اوکراینی مبارزه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ