به نظر می‌رسد اپل در حال کنار گذاشتن بیشتر بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. به گفته برخی منابع، اپل یا تولید نسخه بعدی آیفون SE را به تعویق می‌اندازد یا به طور کلی خط تولید آن را حذف می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
یکی از میراث‌های ناملموس پایتخت که در دیگر نقاط کشور هم اجرا می‌شد و در سال ۱۳۹۱ و با شماره ۷۹۲ به ثبت میراث ملی رسیده است، جشن گاهنبار است. پیروان آئین زرتشت معتقدند خداوند آفرینش جهان مادی را در ۶ گاهنبار به انجام رسانده و در ۶ مقطع مختلف سال این روز را جشن می‌گیرند. این جشن هنوز در آتشکده تهران برگزار می‌شود.
هنگامی که اپل آپدیت جدیدش برای آیفون‌ها را ارائه کند، برخی از مدل‌های قدیمی این گوشی عملا از رده خارج شده و قابل استفاده با نسخه سیستم عامل جدید نخواهند بود.
یکی از مجموعه‌ها حاوی والپیپرهایی است که با ایموجی‌های مختلف، از آتش گرفته تا ماهی، ساخته شده‌اند. دسته‌ی دیگری از تصاویر پس‌زمینه نیز وجود دارند که برای خلق آنان از آیکون‌های نرم‌افزارهای آفیس الهام گرفته شده است.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
ایرانیان آیین‌های مختلفی دارند که هر کدام از آنها با ریشه‌های تاریخی و اعتقادی، از سالها پیش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و به عنوان میراث ناملموس بشری ثبت شده‌اند.
درحالی که گفته‌شده تاریخ انتشار iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ در ماه سپتامبر خواهد بود، برخی از آیفون‌ها و آی‌پد‌ها دیگر قادر به دریافت این سیستم‌عامل نخواهند بود.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
استفاده از IC اختصاصی در پورت USB-C برای آیفون‌ها اگرچه در حد یک شایعه است، اما با توجه به رویکرد اپل در گذشته، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
به بررسی بهترین‌های دنیای موبایل در سال ۲۰۲۲ از نظر یوتیوبر معروف، MKBDH خواهیم پرداخت. بر خلاف سال گذشته، امسال خبر چندانی از آیفون‌های اپل در این لیست نیست!
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
در بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو از یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه آزمون‌های خودرویی فعالیت می‌کند، بر بومی‌سازی آزمون‌های خودرو در فرآیند تکوین و توسعه تاکید شد.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده قطعات و مونتاژکننده آیفون‌های ساخت اپل، می‌خواهد در آینده برای تسلا خودروهای برقی بسازد.
فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده قطعات و مونتاژکننده آیفون‌های ساخت اپل، می‌خواهد در آینده برای تسلا خودروهای برقی بسازد.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ واتساپ به پشتیبانی از سیستم عامل‌های قدیمی‌تر از iOS۱۲ پایان می‌دهد.
شهردارمنطقه ۱۳ از برگزاری آئین سنتی خیمه سوزان و تعزیه خوانی همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ