اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن اصلی ترین حریف ایران در راه قهرمانی آسیا چهارشنبه به ارومیه می‌رسد.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
باشگاه اینترمیامی اعلام کرد یکشنبه ۲۵ تیر مراسم رونمایی از لیونل مسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود.
به‌گفته افشاگری باسابقه، اپل واچ اولترا ۲ پاییز امسال رونمایی می‌شود. همچنین، اپل در حال تولید iMac جدید مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر از ۳۰ اینچ است.
رئال مادرید آماده است تا با شکوه و افتخار خرید جدید نقل و انتقالات خود را معرفی کند: جود بلینگام.
باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد تا این لحظه با هیچ سرمربی جدیدی قرارداد امضاء نکرده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.
از نامه رسمی سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی شد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
زمان دقیق برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
مراسم معارفه «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی در تیم فوتبال النصر فردا برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال و همچنین مراسم بدرقه ملی پوشان جهت حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یکشنبه به سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه موکول شد.
مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود.
به گفته خداداد افشاریان احتمالا از هفته های پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر، در برخی ورزشگاهها VAR خواهیم داشت.
مراسم رونمایی از این جام که برای اولین بار وارد تهران می‌شود ساعت ۱۴ روز پنج شنبه دهم شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در آستانه آغاز هفته دولت، « سامانه محچک » یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ