در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی امسال اولین آزمونی است که فرآیند گزینش جدید آموزش و پرورش برای آن اعمال می‌شود.
ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
تیم ملی ووشوی مردان ایران در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافت.
در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات‌های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند الفماده ۶ هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌کند.
ثبت نام در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز از چند روز قبل آغاز شده است و تا روز شنبه سوم تیر علاقه‌مندان فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
آزمون «سلامت روانی رفتاری» برای دانش‌آموزان پایه هفتم و آزمون «غربالگری پایه روانشناختی» برای دانش‌آموزان پایه هشتم برگزار می‌شود.
شیوه نامۀ اجرایی مرحلۀ دوم آزمون المپیادهای علمی کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.
با توجه به این که آزمون دکتری دارای مصاحبه است و باید زمان بندی آن به دانشگاه‌ها اعلام شود، نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ اوایل اردیبهشت اعلام می‌شود.
دستورالعمل آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بعد از ظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲، صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
در بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو از یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه آزمون‌های خودرویی فعالیت می‌کند، بر بومی‌سازی آزمون‌های خودرو در فرآیند تکوین و توسعه تاکید شد.
هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال ۱۴۰۲، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور قانون تفسیر ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری را ابلاغ کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح استفساریه ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری تأیید شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح پیشنهادی، میزان ۵ سال به سن داوطلبان مشارکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی افزوده خواهد شد و سقف مجاز از ۳۵ به ۴۰ سال افزایش می‌یابد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به استفاده تعداد معدودی از داوطلبان از روش‌های نامتعارف برای ورود به دانشگاه‌ها، از ورود مجلس برای مقابله با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ